مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم یکی از بهترین انتخاب‌های فوتبالی‌ام بود و خدا را شکر می‌کنم که تا الان فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم.

مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم یکی از بهترین انتخاب‌های فوتبالی‌ام بود و خدا را شکر می‌کنم که تا الان فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم. اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی آلومینیوم و عملکرد این تیم بعد از آمدن علیرضا منصوریان گفت: بعد از اینکه رسول خطیبی از تیم ما جدا شد، شرایط بدی داشتیم و خیلی‌ چیزها بهم خورده بود ولی مسئولان باشگاه در نهایت تصمیم گرفتند تا علیرضا منصوریان را به آلومینیوم بیاورند. باید از زحمات هیئت مدیره و همچنین آقای عباسی تشکر کنم. خوشبختانه بعد از حضور منصوریان تیم ما شرایط بهتری پیدا کرد و تا الان هم نتایج خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: ما در نیم‌فصل اول عالی کار کردیم و همین موضوع توقعات را از تیم بالا برد، حالا هم تلاش می‌کنیم این روند خوب را ادامه دهیم. منصوریان هم یک مربی فنی است و تاکتیک‌های خاصی دارد، فکر می‌کنم زمان می‌برد تا به صورت کامل با تاکتیک‌های این مربی هماهنگ شویم ولی خدا را شکر که نتایج خوبی گرفته‌ایم و از زمانی هم که منصوریان به آلومینیوم آمده فقط یک گل خورده‌ایم. تمام هدف ما این است که نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم، با اینکه کارمان سخت است ولی حتی نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیا داریم.

شریفات در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم، امسال یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌ام بود، مثل سال‌هایی که در استقلال یا فولاد پشت‌سر گذاشتم. من در ۱۸ بازی امسال به میدان رفتم و در پست دفاع راست بازی کردم که پست غیرتخصصی من است. با این حال همیشه تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هم برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم. آلومینیوم یکی از بهترین انتخاب‌های فوتبالی‌ام بود و خدا را شکر می‌کنم که تا الان فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.