یکی از کارشناسان و مربیان با سابقه فوتبال عراق می‌گوید که نمایندگان این کشور کیفیت لازم برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند.

یکی از کارشناسان و مربیان با سابقه فوتبال عراق می‌گوید که نمایندگان این کشور کیفیت لازم برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق سعدون کارشناس فوتبال عراق در خصوص عملکرد باشگاه‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سطح و کیفیت فنی باشگاه‌های عراقی در لیگ قهرمانان آسیا خوب نیست. به طور مثال با این وجود که نیروی هوایی در گروه دوم با قرعه آسانی مواجه شده، نتوانست در دو بازی اول به پیروزی برسد. در مورد الشرطه هم باید گفت این تیم بی رنگ و بو است و متاسفانه این نقش اداری و فنی مطلوبی در آماده‌سازی این تیم‌ها دیده نمی‌شود که بتوانند در چنین مسابقاتی از اعتبار فوتبال عراق دفاع کنند.

این مربی با سابقه اظهار داشت: عملکرد ضعیف تیم‌های عراقی دلایل زیادی دارد که یکی از آنها فاصله قابل توجه باشگاه‌های ما با رقبای آنها در آسیاست. همچنین کمبود تجربه، ضعف لیگ عراق، ورزشگاه‌های بی کیفیت و نبوده حرفه‌ای گری از جمله دلایل دیگر است. ما باید برای کسب تجربه و آموختن در این بازی‌ها شرکت کنیم، خصوصاً با توجه به اینکه تیم‌های عراقی سال‌ها در این مسابقات حضور نداشتند.

به گزارش تسنیم؛ تیم نیروی هوایی در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور ایران و تیم الشرطه در گروه C با استقلال ایران همگروه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.