بازیکنان باتجربه پرسپولیس می توانند رکورد بازیکنان پیشین این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را جابجا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی با تصمیم AFC در کشورهای مختلف به طور متمرکز برگزار می‌شود که تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته دوم بازی‌های گروه E به میزبانی هند حداکثر امتیازات را دریافت کرده و در صدر جدول حضور دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در حالی تیمش را برای بازی با گوا هند آماده می‌کند که تجربه خود و شاگردانش بیشتر از گذشته شده است.

عبور از ۲۰ برای یحیی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با الریان قطر برای بیستمین بار در دیدار قبلی این تیم مقابل الریان قطر طعم مربیگری در لیگ قهرمانان آسیا را چشید. او که نخستین حضورش را در سال ۲۰۱۶ تجربه کرد پس از گذشت پنج سال به عدد ۲۰ رسید تا جز مربیان باتجربه این رقابت‌ها محسوب شود. او در بازی با گوا هند چهاردهمین بار پرسپولیس را در آسیا هدایت خواهد کرد.

دایی پرسپولیسی‌ها از سد بیرانوند گذشت

کمال کامیابی نیا با حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل الریان قطر برای سی و سومین بار پیراهن این تیم را بر تن کرد تا سومین بازیکن قدیمی این تیم در لیگ قهرمانان لقب بگیرد. هم تیمی‌های کمال که او را در تیم با لقب «دایی» صدا می‌زنند در تمرین این تیم امیدوار بودند کامیابی نیا حداقل به چهلمین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس در همین فصل از مسابقات برسد. حضوری که باید با صعود سرخ‌ها به فینال رقابت‌ها نیز همراه باشد.

شهریار دنبال شماره ۳!

شهریار مغانلو در بازی با الریان قطر دو گل زد تا در دومین حضور خود در لیگ قهرمانان میانگین یک گل زده در هر بازی را ایجاد کند. مغانلو برای اینکه آمار خود را حفظ کند دنبال زدن سومین گل در سومین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان فصل جاری است.

لک به فکر نیم!

حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون ۱۰ بار در چارچوب دروازه پرسپولیس در آسیا ایستاده است و تنها پنج گل دریافت کرده است. آماری قابل قبول از سوی دروازه بانی که به تازگی طعم حضور مجدد در اردوهای تیم ملی ایران را نیز تجربه کرده است. او در یازدهمین بازی خود در دروازه سرخ‌ها دنبال بهبود این آمار است.

ترابی دنبال Assist Man

مهدی ترابی پنجمین پاس گل خود را با پیراهن پرسپولیس در بازی‌های باشگاه‌های آسیا مقابل الریان قطر داد تا کمال کامیابی نیا گل اول این تیم را به ثمر برساند. عملکردی که سبب شد تا ترابی پنجمین پاس گل خود را برای پرسپولیس در این رقابت‌ها بدهد و از این لحاظ اسمش در کنار علی علیپور مهاجم پیشین این تیم قرار بگیرد. ترابی به دلیل سبقت از علیپور در بازی گوا هند است تا نشان دهد بازگشت او به پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بی دلیل نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.