با تصمیم مهرداد سراجی، ابراهیم صادقی پس از کناره‌گیری از سرمربیگری سایپا به عنوان مشاور مدیرعامل این باشگاه انتخاب و منصوب شد.

با تصمیم مهرداد سراجی، ابراهیم صادقی پس از کناره‌گیری از سرمربیگری سایپا به عنوان مشاور مدیرعامل این باشگاه انتخاب و منصوب شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ابراهیم صادقی، با حکم مهرداد سراجی، مدیرعامل این شرکت به عنوان مشاور مدیرعامل در فوتبال منصوب شد.

در حکم وی آمده است:

وفاداری در کلام امیر المومنین (ع) نشانه خرد و شرافت است که شما در عرصه ورزش با تلاطم‌های پیچیده و خاطره انگیز، ثابت کردید که دو گوهر ارزشمند خردورزی و شرافتمندی در وجودتان پرورش یافته است و در ۲۱ سال حضور در جمع نارنجی پوشان، وفاداری را نهادینه کردید.

راهی که برای نوجوانان و جوانان ورزشکار و برای دوستاران ورزش و برای خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا، تمامی کادر فنی، ورزشی و اداری شرکت فرهنگی ورزشی سایپا آینده‌ای روشن و امیدبخشی را نوید می‌دهد.

مسیر پیشرفت و تعالی سازمانی در عمل به وفاداری و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و دستیابی به چشم‌انداز هدف نهایی می‌بایست از این گوهر ارزشمند استمداد جوییم. لذا شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بر آن است با عنوان "مشاور مدیرعامل در فوتبال" از دانش و تجربیات جنابعالی بهره مند شود که امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در مسئولیت جدید همچون گذشته موفق و موید باشید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )