سرمربی برزیلی النصر عربستان از آمادگی شاگردانش برای ارائه دو شیوه متفاوت بازی مقابل فولاد ایران خبر داد.

سرمربی برزیلی النصر عربستان از آمادگی شاگردانش برای ارائه دو شیوه متفاوت بازی مقابل فولاد ایران خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانو منزس در نشست خبری پیش از دیدار النصر عربستان مقابل فولاد ایران اظهار داشت: این بازی برای ما متفاوت است و باید بازیکنان را از لحاظ بدنی مهیا کنیم. خود را برای بازی با دو شیوه آماده کردیم. اگر حریف هجومی بازی کند، انتقال توپ به سرعت میان خط دفاع و حمله ما انجام می‌شود. ما در نیمه دوم بیشتر هجومی خواهیم بود. پیروزی و کسب سه امتیاز هدف ماست و تیم ما برای این موضوع آماده است.

وی با بیان اینکه باید بفهمد کدام شیوه برای شکست فولاد بهتر است، تصریح کرد: اگر حریف تدافعی باشد، به دنبال بهترین راه برای گلزنی خواهیم بود. ابتلای چند نفر از اعضای تیم به کرونا باعث نگرانی روانی اعضای تیم شده و روی همه تأثیر دارد. باید راه‌های جدیدی برای جبران غیبت بازیکنان مبتلا پیدا کنیم و نگران تأثیر این ابتلاها در تیم هستیم. ما باید راه حلی برای این موضوع و نیز بازیکنان غایب پیدا کنیم.

همچنین رائد الغامدی، بازیکن تیم النصر در این نشست خبری گفت: مقابل تیمی قدرتمند به میدان خواهیم رفت. اعتماد به نفس لازم را داریم و به دنبال پیروزی هستیم. ابتلای بازیکنان ما به کرونا مانعی مقابل ما نخواهد بود و تأثیری روی تیم ندارد. همه ما آماده بازی هستیم و امیدوارم به پیروز شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.