با وجود باخت به آتالانتا که منجر به سقوط تیم یوونتوس به رده چهارم جدول سری A شد، سرمربی بانوی پیر از عملکرد تیمش در این بازی ابراز رضایت کرد.

با وجود باخت به آتالانتا که منجر به سقوط تیم یوونتوس به رده چهارم جدول سری A شد، سرمربی بانوی پیر از عملکرد تیمش در این بازی ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک شکست دیگر به کارنامه یوونتوس بحران‌زده اضافه شد و این بار آتالانتا بود که در خانه بانوی پیر را بدون ستاره پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو با گلی دیرهنگام با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرد و آن را به رده چهارم بفرستد. در حقیقت بسته به نتیجه دیدار تیم‌های فوتبال اینتر و ناپولی حتی این احتمال وجود داشت که یوونتوس به رده پنجم جدول هم سقوط کند و شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده به طور جدی به خطر بیفتد.

با این حال آندره‌آ پیرلو سرمربی بیانکونری از عملکرد تیمش در برگامو ابراز رضایت کرد. او که تیمش در دقیقه ۸۷ گل خورد و نتیجه بازی را واگذار کرد، پس از مسابقه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مقابل تیمی قوی یک بازی خوب انجام دادیم. همان عملکردی که می‌بایست را ارائه کردیم و حریف هم خوش‌شانس بود که با یک گل دیرهنگام بازی را برد. ما اما با انگیزه‌ای بالا و جنگنده بازی کردیم. نتیجه ناراحت‌کننده است، اما ما حداقل می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم.

یوونتوس دقیقاً یک ماه دیگر در فینال جام حذفی ایتالیا مقابل همین آتالانتا به میدان خواهد رفت. پیرلو افزود: ما در این فصل در همه بازی‌‌های‌‌مان انگیزه و رویکردی را که امشب به نمایش گذاشتیم، نداشتیم. یوونتوس وقتی این دو فاکتور را داشته باشد تیمی کاملاً متفاوت است. ما در بازی‌های کوچک‌مان به خاطر نداشتن همین دو فاکتور بیش از اندازه امتیاز از دست دادیم. می‌دانستیم آتالانتا می‌تواند در تمام نقاط زمین بجنگد و ما را به چالش بکشد. با این وجود تملک توپ‌مان خوب بود و فضاها را به خوبی پوشش دادیم.

بانوی پیر در این فصل بدون کریستیانو رونالدو موفق به کسب پیروزی نشده بود و این بار هم بدون ستاره شماره هفت خود نتوانست پیروزی کسب کند. سه تساوی و یک شکست حاصل بازی‌های بیانکونری در این فصل سری A بدون رونالدو بوده است.

پیرلو در این مورد هم اظهار داشت: اینکه رونالدو در این فصل ۲۵ گل زده تصادفی نیست. او در بازی‌مان برابر آتالانتا در نیم‌فصل اول هم فوق‌العاده بود. او برای چنین بازی‌هایی ساخته شده است و اصلی‌ترین تمام‌کننده تیم ماست. خوب وقتی که بازیکنی با غریزه گلزنی از تیم‌تان گرفته می‌شود، ماجرا کمی متفاوت می‌شود. با این حال ما امشب باز هم موقعیت‌های کافی داشتیم و من فکر نمی‌کنم که نبود رونالدو سبب شده باشد در این زمینه عملکردمان خیلی فرق کند.

سرمربی یوونتوس در پایان در پاسخ به این سؤال که نگران نیست تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را از دست بدهد، تأکید کرد: ما باید روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم. اگر با همین روحیه و انگیزه بازی کنیم، نتیجه می‌گیریم و من مطمئنم که مشکلی برای رسیدن به اهداف‌مان نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.