سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ شایعه مذاکره با بایرن مونیخ برای جانشینی سرمربی این تیم را رد کرد.

سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ شایعه مذاکره با بایرن مونیخ برای جانشینی سرمربی این تیم را رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ این شایعه که او فصل آینده سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ خواهد بود را تکذیب کرد.

پس از اعلام هانسی فلیک مبنی بر اینکه در پایان فصل جاری از بایرن مونیخ جدا می‌شود، خبرهایی مبنی بر اینکه بایرن مونیخ سرمربی جوان لایپزیگ را زیر نظر گرفته منتشر و حتی اعلام شد که مذاکرات اولیه هم با او آغاز شده است.

ناگلسمان ۳۳ ساله در این مورد گفت: نه مذاکره‌ای با بایرن مونیخ وجود دارد و نه پیش از این مذاکره‌ای وجود داشته است. هیچ پیشنهادی هم به من داده نشده است. به همین دلیل هم نمی‌دانم که بایرن مونیخ چه برنامه‌ای دارد. من قبلاً گفتم که هیچ تمایلی به ورود به یک جنگ با کارفرمایان فعلی‌ام ندارد و الان هم همین را می‌گویم.

این دومین بار در هفته جاری است که ناگلسمان شایعه ورودش به بایرن مونیخ در پایان فصل جاری را تکذیب می‌کند هرچند ظاهراً او همچنان محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی هانسی فلیک است، کسی که گفته می‌شود پس از یورو ۲۰۲۰ سکان هدایت تیم ملی آلمان را از یواخیم لو خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.