تیم فوتبال منچستریونایتد در سی‌و‌‌دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل میهمان پایین جدولی خود به برتری دست پیدا کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد در سی‌و‌‌دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل میهمان پایین جدولی خود به برتری دست پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تیم رده هفدهمی برنلی رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد.

گل نخست این بازی برای منچستری‌ها و توسط میسون گرینوود در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید. تنها دو دقیقه بعد جیمز تارکوفسکی گل تساوی را برای برنلی به ثمر رساند. بازی تا دقیقه ۸۴ مساوی دنبال شد تا اینکه میسون گرینوود خودش و تیمش را دو گله کرد تا هر ۳ امتیاز بازی از آن شیاطین سرخ باشد. این اما پایان کار نبود چرا که ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای و باتجربه منچستری‌ها نیز در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم سومین گل را برای تیمش به ثمر رساند.

با این نتیجه که نوزدهمین پیروزی فصل من‌یونایتد را رقم زد، شاگردان اولگنار سولسشایر ۶۶ امتیازی شدند و فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به ۸ امتیاز کاهش دادند. برنلی هم با همان ۳۳ امتیازی که پیش از این داشت در رده هفدهم جدول باقی ماند.

این چهارمین برد متوالی شیاطین سرخ و پنجمین برد پی‌در‌پی آنها در تمامی رقابت‌ها بود.

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر جزیره فردا از ساعت ۲۳:۳۰ لیدزیونایتد میزبان لیورپول خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.