اسطوره فوتبال آلمان معتقد است سرمربی ۳۳ ساله لایپزیگ جانشین هانسی فلیک در بایرن مونیخ خواهد شد.

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است سرمربی ۳۳ ساله لایپزیگ جانشین هانسی فلیک در بایرن مونیخ خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه یواخیم لو اعلام کرد پس از مسابقات یورو که در تابستان پیش‌رو برگزار خواهد شد، یک سال زودتر از پایان قراردادش از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان کنار خواهید کشید از هانسی فلیک به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی این سرمربی آلمانی یاد شد.

فلیک ۵۶ ساله که ۸ سال دستیار یواخیم لو در تیم ملی آلمان بوده از زمانی که هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته، این تیم را متحول کرده و فصل گذشته هم شش‌گانه قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد که اتفاقی خاص در تاریخ این باشگاه آلمانی است. او شب گذشته (شنبه) پس از برتری ۳ بر ۲ تیمش در خانه ولسفبورگ اعلام کرد در پایان فصل از بایرن جدا خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رود فلیک پس از مسابقات یورو به عنوان سرمربی جدید مانشافت معرفی شود، حالا شایعه شده یولیان ناگلسمان گزینه مدنظر مدیران بایرن مونیخ برای جانشینی فلیک است.

لوتار ماتئوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» آلمان گفت: به نظر من، فلیک سرمربی تیم ملی آلمان می‌شود، ناگلسمان به بایرن مونیخ می‌رود و جسی مارش هم جانشین او در لایپزیگ می‌شود. بایرن البته با یولیان ناگلسمان مستقیم صحبت نکرده، اما با مدیر برنامه‌های او مذاکراتی را آغاز کرده است. من متقاعد شده‌ام که ناگلسمان جانشین فلیک خواهد شد. او می‌خواهد گام بعدی را در دوران حرفه‌ای‌اش بردارد.

وی افزود: حالا مذاکرات اتحادیه فوتبال آلمان با هانسی فلیک جدی‌تر خواهد شد. او جانشین یواخیم لو خواهد شد. همه در اتحادیه فوتبال آلمان او را می‌شناسند و دوست دارند او در تیم ملی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.