مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان گفت:‌ نادر دست نشان مرا به فوتبال ایران معرفی کرد و درگذشت این مربی اتفاق بسیار تلخی برای من بود.

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان گفت:‌ نادر دست نشان مرا به فوتبال ایران معرفی کرد و درگذشت این مربی اتفاق بسیار تلخی برای من بود. محمد بلبلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص درگذشت نادر دست‌نشان گفت: باید این ضایعه دردناک را به خانواده دست‌نشان، جامعه فوتبال و مردم مازندران تسلیت بگویم. آقا نادر امپراطور فوتبال مازندران بود و برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. این مربی جسارت به خرج داد و با قرار دادن من در ترکیب ثابت تیمش، باعث شد به فوتبال ایران معرفی شوم. امیدوارم روح آقا نادر همیشه در آرامش باشد. فوت این مربی واقعا برای من اتفاق تلخی بود و هیچ‌وقت او را فراموش نمی‌کنم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در آخرین بازی هم یک امتیاز مهم در اصفهان گرفتیم. امیدوارم در ادامه مسابقات با اعتماد به‌نفس بیشتری بازی و خودمان را به لیگ برتر دیکته کنیم. بازی‌های لیگ سخت شده و امتیاز گرفتن برای هر تیمی سخت است، با این حال تیم ما بعد از آمدن محمود فکری شرایط بهتری پیدا و نگاه‌ها نیز به نفت مسجدسلیمان تغییر کرده است. راه سختی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد؟» اظهار داشت: پیش‌‌بینی سخت است و اصلا نمی‌توان در این زمینه حرف قطعی زد. چند تیم دنبال قهرمانی هستند اما من دوست دارم استقلال قهرمان شود. امیدوارم این تیم لغزشی نداشته باشد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )