یک رسانه قطری نوشت که الریان در نیمه دوم دیدار مقابل پرسپولیس از هم فروپاشید و امیدش برای صعود به‌عنوان صدرنشین گروه E کاهش یافت.

یک رسانه قطری نوشت که الریان در نیمه دوم دیدار مقابل پرسپولیس از هم فروپاشید و امیدش برای صعود به‌عنوان صدرنشین گروه E کاهش یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت قطری «استاد الدوحه» درباره شکست ۳ بر یک الریان قطر مقابل پرسپولیس ایران نوشت: الریان بازی را قدرتمند آغاز کرد و نیمه‌ای عالی را پشت سر گذاشت؛ نیمه‌ای که با گلزنی نایف الحضرمی جوان با ضربه سری زیبا همراه بود و الریان پس از آن، فرصت‌های زیادی را برای گل دوم از دست داد.

الریان در آغاز نیمه دوم فروپاشید و دو گل در دو دقیقه دریافت کرد. مهره دفاعی پرسپولیس یعنی کمال کامیابی‌نیا، گل تساوی را در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند و شهریار مغانلو در دقیقه ۴۹، دومین گل پرسپولیس را زد. تیم ایرانی برتری خود را با دومین گل مغانلو در دقیقه ۵۷ حفظ کرد. البته فهد یونس در دقایق باقیمانده، مانع به ثمر رسیدن گلی دیگر برای پرسپولیس شد.

الریان با شکست در این مسابقه، یک امتیازی باقی ماند و امیدهای این تیم برای صعود مستقیم به مرحله بعدی کمرنگ شد. پرسپولیس اما پس از کسب دومین پیروزی متوالی خود، شش امتیازی شد و به صدرنشینی‌اش در گروه E تداوم بخشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.