پرسپولیس با برتری مقابل الریان با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و الریان قطر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فاتوردا هند به میدان رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بریک شاگردان گل محمدی به پایان رسید تا آن ها با ۶ امتیاز صدرنشین گروه خود شوند. دیگر بازی این گروه نیز میان الوحده و گوا هند با تساوی به پایان رسید.

در دقیقه ۳ وحید امیری با نفوذ سریع از جناح چپ زمین و پاس رو به جلو موقعیت‌سازی کرد که ضربه شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک و البته آفساید به تیر افقی دروازه الریان خورد. روی ارسال عبدالعزیز حاتم از روی ضربه ایستگاهی، نایف الحضرمی در دقیقه ۱۹ با ضربه سر دقیق خود دروازه حامد لک را باز کرد و الریان با یک گل پیش افتاد. روی پاس در عمق مهدی ترابی، شهریار مغانلو از گوشه محوطه شش قدم الریان شوت زد که ضربه او به تور کنار دروازه این تیم برخورد کرد و نتوانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۴۴ نوبت به کاپیتان رسید و سید جلال حسینی با ضربه سر دروازه الریان را تهدید کرد اما دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

در نیمه دوم خیلی زود شاگردان گل محمدی روند گلزنی را آغاز کردند و در دقیقه ۴۷، ارسال کرنر از سوی مهدی ترابی، با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا به گل نخست پرسپولیس تبدیل شد. دو دقیقه بعد ارسال سیامک نعمتی به روی دروازه الریان با پرس و ضربه نوک پای شهریار مغانلو وارد دوازه تیم قطری شد تا پرسپولیس در حدود یک دقیقه بازی باخته را با پیروزی عوض کند. در دقیقه ۵۷ نیز روی ارسال امید عالیشاه شهریار مغانلو دبل کرد و گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند. روی نفوذ امید عالیشاه به داخل محوطه جریمه ارسال زمینی و کوتاه او به مقابل محوطه شش قدم با ضربه عیسی آل‌کثیر به اوت رفت. در نهایت تلاش الریان برای کم کردن فاصله بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس سه شنبه ۳۱ فروردین در سومین بازی خود به مصاف گوا هند می رود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهریار مغانلو.

ترکیب الریان: فهد یونس، دامه ترائوره، شجاع خلیل زاده، خالد مفتاح، محمد علاالدین، عبدالعزیز حاتم، فرانک کوکم، نایف الحضرمی، یاسین براهیمی، ابراهیم مسعود و یوهان بولی.

بیشتر بخوانید: اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل الریان

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )