سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تصمیم حرفه‌ای این بود که از صنعت‌نفت جدا شوم ولی در نهایت نتوانستم خودم را راضی کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تصمیم حرفه‌ای این بود که از صنعت‌نفت جدا شوم ولی در نهایت نتوانستم خودم را راضی کنم. سید اکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزرای تسنیم، در خصوص ماندن در صنعت‌نفت گفت: من در نهایت نتوانستم خودم را برای جدایی قانع کنم و همیشه هم یک سری راه و رسم برای خودم در نظر می‌گیرم. با این شرایطی که در این چند ماه ایجاد شده بود، تصمیم حرفه‌ای این بود که از صنعت‌نفت جدا شوم ولی در نهایت ماندم. نمی‌خواهم بگویم که احساسی هستم و اتفاقا منطقی هم فکر می‌کنم، من از هفته ششم تا نوزدهم ۳ پیشنهاد جدی داشتم که می‌توانستم همین الان هم جدا شوم و به تیمی بروم که خواهان جذب من بود ولی در نهایت ماندم، این در حالی است که هیچ وقت هم بازارگرمی نکردم.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل به من اعتماد شد و خیلی از بازیکنان هم در حالی که پیشنهادهای بهتری داشتند به خاطر من به صنعت‌نفت آمدند. اگر هم می‌خواستم جدا شوم فقط به خاطر آنها بود ولی دوست نداشتم بگویند پورموسوی فرصت طلب است.امیدوارم مشکلات هم برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص اینکه چه زمانی قرار است به حساب باشگاه پول واریز شود، گفت: ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شده ولی مسئولان می‌گویند که قسمتی از این پول باید برای توسعه ورزش قهرمانی هزینه شود و مبلغ ۸ میلیارد هم به حساب باشگاه ما واریز شود. البته باشگاه صنعت‌نفت با این موضوع موافقت نکرده و خواهان تمامی مبلغ است. به هر حال در این زمینه باید توافق صورت بگیرد و این موضوع منوط به مذاکرات مسولان باشگاه و مسئولان اداره ورزش و جوانان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.