سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن هواداران این تیم را به ماندن ستاره فرانسوی‌شان در پارک دو پرنس امیدوار کرد.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن هواداران این تیم را به ماندن ستاره فرانسوی‌شان در پارک دو پرنس امیدوار کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید که سال ۲۰۲۲ ممکن است آخرین سال قراردادی کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن نباشد. با نزدیک شدن ستاره ملی‌پوش PSG به پایان قراردادش با این تیم، گمانه‌زنی‌هایی درباره خروج او از تیم پایتخت فرانسه شنیده می‌شود .

سرمربی آرژانتینی PSG درباره امباپه ۲۲ ساله که قراردادش تا پایان فصل آینده اعتبار دارد و شایعات فراوانی هم راجع به پیوستن‌اش به رئال مادرید یا یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شود، گفت: شنیدن شایعه درباره آینده امباپه چیزی است که ما به آن عادت کرده‌ایم. وقتی پای باشگاه‌های بزرگ و بازیکنان طراز اولی مانند کیلیان امباپه که در سطحی بین‌المللی بازی می‌کنند به میان می‌آید، همیشه شایعه وجود دارد اما مهمترین چیز این است که کیلیان بازیکنی آرام و خونسرد است و روی تیمش و کمک به آن برای رسیدن به اهدافش تمرکز دارد. کیلیان با وجود سنش بازیکنی بسیاری پخته است.

پوچتینو افزود: هم باشگاه هم خود بازیکن در تلاش هستند به توافقی دست پیدا کنند که منجر به ماندن کیلیان در کنار ما برای مدتی طولانی شود. این چیزی است که باشگاه می‌خواهد و ما هم داریم روی همه ابعاد آن کار می‌کنیم. شما نمی‌توانید اتفاقاتی که بیرون از تیم می‌افتد را کنترل کنید اما اگر می‌پرسید که آیا شایعه رفتن کیلیان روی عملکرد بازیکنان و جو تیم تأثیر گذاشته است باید بگویم که خیر، مطلقاً.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.