باشگاه یوونتوس در نظر دارد ماه آینده میلادی با مهاجم آرژانتینی‌اش پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد او بنشیند.

باشگاه یوونتوس در نظر دارد ماه آینده میلادی با مهاجم آرژانتینی‌اش پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد او بنشیند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ماه‌های اخیر دوباره شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای پائولو دیبالا مطرح شده و برخی رسانه‌ها از احتمال جدایی این مهاجم آرژانتینی از یوونتوس خبر داده‌ند اما حالا روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» خبر می‌دهد که مدیران باشگاه ایتالیایی در نظر دارند این بازیکن را حفظ کنند.

طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه یوونتوس قرار است ماه آینده میلادی (مِی) با دیبالای ۲۷ ساله پای میز مذاکره بنشینند و درباره تمدید قرارداد این بازیکن مذاکره کنند. پیش از این یوونتوس پیشنهاد دستمزد ۱۰ میلیون یورو در سال را برای تمدید قرارداد به این مهاجم آرژانتینی داده بود که مورد موافقت او قرار نگرفته بود و به همین خاطر مذاکرات طرفین موقتاً به بن‌بست خورده است.

اخیراً روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داده بود؛ پائولو دیبالا اگر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه یوونتوس دریافت نکند، حاضر نیست پیش از پایان قرارداد کنونی‌اش که تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد، از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا شود.

این مهاجم آرژانتینی در تابستان ۲۰۱۹ پیشنهاد پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد، زمانی که می‌توانست با روملو لوکاکو معاوضه شود. باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، چلسی و تاتنهام همچنان وضعیت او را زیرنظر دارند.

دیبالا که در سال ۲۰۱۵ از پالرمو به یوونتوس پیوست، تاکنون در ۲۴۵ بازی برای یووه به میدان رفته و ۹۹ گل نیز به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.