نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه‌هایی که قرار است میزبان بازی‌های گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باشند، بازرسی کردند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه‌هایی که قرار است میزبان بازی‌های گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باشند، بازرسی کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به طور رسمی اعلام کرد به دلیل تداوم شرایط کرونایی، بازی‌های باقیمانده گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، به طور متمرکز در کشور بحرین برگزار خواهد شد. طبق اعلام AFC؛ تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C با تیم‌های بحرین، عراق، هنگ‌کنگ و کامبوج همگروه است، باید بین تاریخ ۳۱ مِی تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۰ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰) در کشور بحرین بازی‌های باقیمانده‌اش را انجام دهد.

سایت «نیور آف بحرین» با انتشار گزارشی به نقل از یکی از مسئولان اتحادیه فوتبال بحرین خبر داد؛ نمایندگان AFC روز پنجشنبه با حضور در کشور بحرین از ورزشگاه‌هایی که قرار است بازی‌های گروه C در آن برگزار شود، بازرسی به عمل آورده‌اند. همچنین طبق گزارش این رسانه بحرینی، هتل‌هایی هم که قرار است تیم‌های این گروه از جمله ایران را در خود جای دهند نیز به تأیید AFC رسیده‌اند و فرایند استقبال از تیم‌های حاضر در گروه C همچنان ادامه دارد.

فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش دست به دامن دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شد و فرجام‌خواهی خود نسبت به حکم ‌AFC بابت ارائه میزبانی بازی‌های گروه C به بحرین را ارائه داد.

در حال حاضر عراق و بحرین به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه C قرار دارند و تیم ملی ایران با یک بازی کمتر و کسب ۶ امتیاز در جایگاه سوم این گروه ایستاده است.

هشت تیم اول گروه‌های هشت‌گانه به همراه چهار تیم برتر از بین تیم‌های دوم هر گروه راهی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهند شد.

بر اساس برنامه فعلی، تیم ملی فوتبال ایران باید در تاریخ‌های ۱۳، ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد ماه در کشور بحرین به ترتیب مقابل هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.