سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از شکست تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد این تیم همچنان به دنبال صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از شکست تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد این تیم همچنان به دنبال صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میهمان خود پاری‌سن‌ژرمن تن به شکست ۳ بر ۲ داد تا کارش برای بازی برگشت سخت شود، پس از این بازی گفت: شکست تأسف‌آوری بود. پاری‌سن‌ژرمن فوق‌العاده کارآمد بازی کرد و از اندک موقعیت‌هایی که داشت به سه گل رسید. ما بر بازی تسلط داشتیم و ۳۱ شوت به دروازه حریف زدیم.

وی افزود: سبک بازی ما تأثیرگذار بود، اما متأسفانه جلوی دروازه‌ پاری‌سن‌ژرمن و در زدن ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم. با این وجود بازیکنان ما ۹۰ دقیقه در زمین جنگیدند و هرگز تسلیم نشدند. ما هنوز یک بازی دیگر در پاریس داریم و در بازی برگشت برای جبران این نتیجه و تغییر آن به نتیجه‌ای مثبت هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد، انجام خواهیم داد.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ تصریح کرد: ما می‌خواهیم به مرحله نیمه نهایی برسیم و نتیجه این بازی باعث نمی‌شود رویکرد ما در این مورد تغییری کند.

بایرن مونیخ حالا باید روز شنبه در بوندس‌لیگا به مصاف یونیون برلین برود و سپس خود را برای بازی سه‌شنبه هفته آینده با پاری‌سن‌ژرمن در پاریس آماده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.