دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در خانه بایرن مونیخ و شکست پورتو مقابل چلسی در پرتغال به پایان رسید.

دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در خانه بایرن مونیخ و شکست پورتو مقابل چلسی در پرتغال به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) دو بازی برگزار شد که در یکی از آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها مقابل میهمان فرانسوی خود تیم پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد.

در این بازی که زیر بارش شدید برف در شهر مونیخ برگزار شد، کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسی‌ها ستاره بی‌چون و‌ چرای میدان بود و گل نخست بازی را در همان دقیقه سوم بازی و روی واکنش دور از انتظار مانوئل نویر در دفع شوت او به ثمر رساند. شوک دوم به میزبان باواریایی‌ در دقیقه ۲۸ وارد آمد زمانی که مارکینیوش اختلاف را برای PSG‌ به دو گل افزایش داد.

کمتر از ۱۰ دقیقه بعد، در دقیقه ۳۷ مسابقه اریک ماکسیم چوپوموتینگ با باز کردن دروازه تیم سابقش یکی از دو گل خورده برای بایرن مونیخ جبران کرد. بایرن مونیخ در نیمه دوم با گلی که توماس مولر در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند به بازی برگشت، اما امیدش برای کسب پیروزی خیلی زود کمرنگ شد، چرا که در دقیقه ۶۸ زننده گل اول یعنی امباپه روی یک حرکت فردی خودش را دوگله کرد و سومین گل را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

به این ترتیب در اولین بخش از تکرار فینال فصل گذشته، پاریسی‌ها گام بلندی برای گرفتن انتقام شکست‌ هشت ماه قبل‌شان در لیگ قهرمانان برداشتند. با این نتیجه بایرن مونیخ در دور برگشت این مرحله باید با دو گل اختلاف میزبان پاریسی‌اش را شکست دهد تا به نیمه نهایی صعود کند.

اما در دیگر بازی در ورزشگاه دراگائو، تیم پورتو که بدون مهاجم ایرانی خودش مهدی طارمی (او به دلیل اخراج در بازی اروپایی قبلی تیمش محروم بود) میزبان چلسی بود، با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف انگلیسی شد تا کار سختی برای جبران این شکست در لندن داشته باشد.

میسون ماونت در دقیقه ۳۲ و بن چیلوِل در دقیقه ۸۵ گل‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا نماینده انگلیس نیمی از مسیر صعود بعه جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها را طی کند.

دیدار برگشت هر دو بازی روزی سه‌شنبه هفته آینده از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )