سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برای آرامش بیشتر بازیکنان، تصمیم گرفتیم تا تشریفات پروازی متفاوت و کاملی را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین هتل ممکن در هند برای اعضای تیم رزرو شده که فاصله زمانی اندکی نسبت به فرودگاه، کمپ تمرینی و ورزشگاه محل بازی‌ها دارد. به دلیل توریستی بودن شهر گوا، این کار برای باشگاه هزینه‌های بسیار بالایی در پی داشت که به زودی، جزئیات هزینه‌ها را اعلام خواهیم کرد. هتلی که برای تیم در نظر گرفته شده نیز، همان هتلی است که طبق ادعای مسئولان هندی، اعضای تیم الریان قطر مستقر می‌شوند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: همچنین اردو با یک پرواز چارتر از تهران به شهر گوا آغاز می‌شود. پروازمان با همکاری یک شرکت هواپیمایی، همراه است و کاروان پرسپولیس با هواپیمای ایرباس ۷۳۷ به سفر می‌رود. برای آرامش بیشتر بازیکنان، تصمیم گرفتیم تا تشریفات پروازی و ترانسفر متفاوت و کاملی را داشته باشیم. برای رعایت پروتکل‌ها نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تیم پرستاره و قدرتمند ما برای کسب بیشترین پیروزی‌ها و نوید صعود به دور بعدی، به هند سفر می‌کند و امیدواریم با درایت کادر فنی و عملکرد بازیکنان تیم بتوانیم بار دیگر تا فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. ایمان داریم بازیکنان ما، مسیر صعود به فینال را می‌دانند و همین موضوع باعث دلگرمی است. انشاءالله شرایط میزبانی هند و برگزاری بازی‌ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه‌ای باشد که لبخند رضایت را به همه پرسپولیسی‌ها هدیه دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )