سرمربی تیم فوتبال سپاهان از هواداران تیمش خواست دیگر اتوبوس حامل اعضای این تیم را در مسیر هتل تا ورزشگاه همراهی نکنند.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در جام حذفی اظهار کرد: این بازی یکی از سنگین‌ترین بازی‌هایی بود که از زمان آمدنم به سپاهان تجربه کردم. فکر می‌کنم تیم مس خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود. فوق‌العاده خوب مسائل تاکتیکی را رعایت می‌کردند. تا دقیقه ۷۰ فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم. به گل هم رسیدیم ولی بعد از آن بیش از آن چیزی که فکر می‌کردم تیم ما عقب بازی کرد. بعد از تعویض‌ها تیم ما سردرگم بازی کرد. در ۲۰ دقیقه آخر مس نسبت به ما خوب بازی کرد و به گل رسید. در وقت‌های اضافه هم مس شرایط خیلی خوبی داشت. سعی می‌کردند بیش از ما بدوند و در جنگ‌های یک در مقابل یک شرکت کنند. تا دقیقه ۷۰ تیم خیلی خوبی بودیم و سعی می‌کردیم موقعیت سازی کنیم. از دقیقه ۷۰ به بعد بازی خوبی انجام ندادیم. تجربه بزرگی برای من بود. فوتبال تا لحظه آخر است. اگر یک قدم عقب نشینی کنیم ممکن است همین اتفاقی که امروز ممکن بود رخ بدهد، برای ما پیش بیاید. بعد از گل دومی که زدیم مس ۱۰ نفره دو موقعیت خیلی خوب به دست آورد. این برای تیم ما خیلی ایده‌آل نیست. این تجربه خوبی بود و نشان داد که خیلی کار داریم و باید مشکلات‌مان را حل کنیم. بازیکنان ما نباید فکر کنند اگر روزی ۶ گل به آلومینیوم زدند، می‌توانند برابر هر تیم این کار را بکنند. تجربه فوق‌العاده‌ای بود. باید بدانیم هر تیمی قابل احترام است. هر تیمی باید تا لحظه آخر ساختارش را حفظ کند.

او درباره عملکرد مهدی کیانی، بازیکن سابق سپاهان و فعلی مس هم توضیح داد: کیانی بازیکن آن تیم است و من نباید درباره صحبت کنم. او یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در دو سال گذشته بود. کمی اختلاف سلیقه وجود داشت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مثل سپاهان به مس هم کمک کند. امروز خیلی خوب به تیمش کمک کرد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

نویدکیا اضافه کرد: مس نشان داد که چقدر ساختارش خوب است. مس یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ است. آن‌ها سعی می‌کنند از دقیقه یک تا ۹۰ ساختارشان را حفظ کنند. هر اتفاقی در بازی می‌افتد ساختارشان را حفظ می‌کنند. بازیکنان ما هفته قبل یک برد ۶ گله به دست آوردند و فکر می‌کردند می‌توانند در هر بازی این کار را بکنند.. هم مسی‌ها خوب بودند و ما هم شرایط مطلوب نبودیم.

سرمربی سپاهان درباره تعویض‌هایش هم گفت: بعد از تعویض‌ها سردرگم بودیم و مقصرش من هستم. من باید این معضلات را حل کنم. تغییرات در بازی برای بهتر شدن شرایط تیم است. ما ۲۰ دقیقه آخر بازی مقداری سردرگم بودیم اما گل دوم ما روی همکاری دو بازیکن تعویضی ما به ثمر رسید. اما قبول دارم از دقیقه ۷۰ به بعد ساختاری که باید داشته باشیم را نداشتیم.

نویدکیا درباره همراهی هواداران سپاهان با اتوبوس این تیم و تاخیر در رسیدن به ورزشگاه هم اظهار کرد: حضور هواداران امروز نسبت به روزهای قبل خیلی بیشتر بود. به خاطر مکث‌ کردن‌های بیش از حد اتوبوس، نزدیک به یک ساعت و ۵ دقیقه در مسیر ۲۵ دقیقه‌ای بودیم. به دو بازیکن ما حالت تهوع دست داد. این مساله دارد کمی زیاد از حد می‌شود. نمی‌گویم بیایند یا نیایند ولی باید شرایطی باشد که ما با این استرس به ورزشگاه نرسیم. بازیکنان باید با عجله لباس عوض کنند و با عجله به زمین برای گرم کردن بروند. به خاطر این است که با این مساله مشکل داریم. علاوه بر دیر رسیدن، ما نگران موتورسوارهایی هستیم که همراه اتوبوس می‌آیند. من صمیمانه و برادرانه خواهش می‌کنم نزدیک هتل محبت‌شان را نشان بدهند و اجازه بدهند اتوبوس برود. یا به ورودی ورزشگاه بیایند و شادی کنند و بعد از ۵ دقیقه ما به ورزشگاه وارد شویم. این موضوع استرس زیادی به ما وارد می‌کند. امیدوارم که برنامه‌ریزی درستی انجام دهند که ما به این معضل برنخوریم.

او در پایان گفت: هواداران باید این واقعیت را بدانند. زدن ۶ گل برای همه بازی‌ها نیست. آرام آرام به جلو می‌رویم. مشکلاتی داریم و باید آن‌ها را برطرف کنیم. این یک تجربه فوق‌العاده برای بازیکنان بود و باید تا لحظه آخر از مسائل تاکتیکی مراقبت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.