باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای توضیحات کاملی مبنی بر انتخاب هند به عنوان میزبان لیگ قهرمانان و پذیرفته نشدن پیشنهاد این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه گوا به نمایندگی از کشور هند میزبان گروه پنجم (گروه E) لیگ قهرمانان آسیا شد. گروهی که در آن پرسپولیس ایران و الریان قطر حضور دارند و در انتظار اضافه شدن برنده دیدار پلی‌آف بین الوحده امارات و الزوراء عراق هستند.

به اطلاع هواداران عزیز پرسپولیس می‌رساند؛

پیگیری کاملی از سوی مدیریت باشگاه در مورد دریافت حق میزبانی این دوره از بازی‌ها صورت گرفت.

باشگاه پرسپولیس پیشنهادات خود را برای تعیین هتل محل اسکان تیم‌ها، ورزشگاه‌های مورد استفاده در این رقابت‌ها، کمپ‌های تمرینی، تشریفات، به همراه برنامه‌های منظم بازی‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تقدیم کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا کرد اما در کنار پرسپولیس ایران، باشگاه‌های گوا هند و الوحده امارات که هنوز از مرحله پلی‌آف صعود نکرده نیز پیشنهاداتی ارائه داده بودند که در نهایت، میزبانی این رقابت‌ها به گوا هند رسید.

با این حال، بازیکنان و مربیان پرسپولیس ثابت کرده‌اند همواره در هر بازی و تورنمنتی با بالاترین میزان انگیزه و غیرت به میدان می‌روند و با انرژی که از سوی هواداران منتقل می‌شود، برای رسیدن به بهترین افتخارات می‌جنگند. به این امید که بار دیگر پرسپولیس با حمایت‌های طرفدارانش، به فینال آسیا برسد و افتخار دیگری برای جامعه فوتبال ایران رقم بزند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )