حذف تیم فوتبال یوونتوس به دست یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت آماری مأیوس کننده در کارنامه این تیم و ستاره پرتغالی‌اش همراه شد.

حذف تیم فوتبال یوونتوس به دست یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت آماری مأیوس کننده در کارنامه این تیم و ستاره پرتغالی‌اش همراه شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو نه تنها با حذف یوونتوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد، بلکه رکوردهایی منفی را هم در کارنامه این تیم و ستاره پرتغالی‌اش به ثبت رساند.

پورتو با مهار رونالدو در هر دو بازی رفت و برگشت و ممانعت از گلزنی او سبب شد که ستاره ۳۶ ساله یوونتوس بعد از ۱۶ سال نتواند در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. آخرین باری که این اتفاق برای رونالدو رخ داد سال ۲۰۰۵ بود که رونالدوی ۲۰ ساله نتوانست در مراحل حذفی برای منچستریونایتد گلزنی کند و تیمش در آن سال به دست میلان حذف شد. بعد از آن هرگز پیش نیامده بود که رونالدو بدون گلزنی در اولین مرحله لیگ قهرمانان اروپا از این رقابت‌ها خارج شود.

علاوه بر این رونالدو در هیچکدام از دو بازی رفت و برگشت، نمایش دلچسبی هم نداشت و شب گذشته نیز با جای خالی دادن در دیوار دفاعی مقابل ضربه ایستگاهی سرجیو اولیویرا، موجب گل خوردن تیمش در خانه شد که به انتقاد از عملکردش شدت بخشید.

رونالدو از زمانی که به یوونتوس پیوسته است (تابستان سال ۲۰۱۸) در مراحل حذفی هفت گل زده است که شامل سه گل به اتلتیکومادرید در فصل نخست، دو گل به آژاکس در فصل دوم و دو گل به لیون در سومین حضورش در تورین می‌شود.

اما علاوه بر رونالدو، یوونتوس هم شاهد ثبت آماری ناامیدکننده در کارنامه‌اش بود. برای اولین بار در تاریخش، تیم فوتبال یوونتوس دو فصل پیاپی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (یا جام باشگاه‌های اروپا) حذف شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.