مدیر برنامه‌های مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های سطح بالا است.

مدیر برنامه‌های مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های سطح بالا است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لورنزو اینسینیه که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه ناپولی در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و در ۱۸ ماه پایانی قراردادش با این باشگاه ایتالیایی قرار دارد، به گفته مدیر برنامه‌هایش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ است، اما در حال حاضر تنها روی ناپولی تمرکز دارد. باشگاه ناپولی در حال حاضر در تلاش برای تمدید قرارداد کاپیتان ایتالیایی خود است که از سال ۲۰۱۰ در عضویت این تیم است.

وینچنزو پیساکانه، مدیر برنامه‌های اینسینیه در گفت‌وگو با «رادیو پونتو نئووو» ایتالیا درباره اینکه آیا این بازیکن پیشنهادهایی از باشگاه‌های دیگر دارد، گفت: البته که لورنزو پیشنهادهایی دارد، باشگاه‌های بزرگ نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند. ما از علاقه این باشگاه‌ها به جذب اینسینیه خوشحال هستیم اما در حال حاضر روی به پایان بردن فصل تمرکز داریم.

وی افزود: ما زمان کافی برای بحث برای موضوع تمدید قرارداد را خواهیم داشت. تنها چیزی که لورنزو به آن فکر می‌کند، ناپولی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان با این تیم است. اینسینیه به عنوان کاپیتان تیم، احساس مسئولیت می‌کند.

اینسنیه ۲۹ ساله که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۴۸ میلیون یورو تخمین زده شده و این فصل در ۳۵ بازی آمار ۱۳ گل‌زده و هشت پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، گفته می‌شود مورد توجه باشگاه منچسترسیتی قرار دارد.

به نظر می‌رسد پپ گواردیولا این مهاجم ایتالیایی را جانشین مناسبی برای سرخیو آگوئرو آرژانتینی می‌بیند که قراردادش با منچسترسیتی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.