عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که اتحادیه مدیران باشگاه‌ها باید به اتحادیه باشگاه‌ها تبدیل و مسابقات مختلف زیر نظر این اتحادیه برگزار شود.

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که اتحادیه مدیران باشگاه‌ها باید به اتحادیه باشگاه‌ها تبدیل و مسابقات مختلف زیر نظر این اتحادیه برگزار شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی درباره جلسه روز گذشته (دوشنبه) هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: عزیزی خادم در برنامه خود، موضوع چابک‌سازی را مطرح کرد که خیلی‌ها فکر می‌کردند یعنی باید کارمندان را بیرون کنیم و از برخی نیروها استفاده نکنیم. منظور او این بود که متولیان لیگ یعنی باشگاه‌ها را تقویت و آنها را در برگزاری مسابقات دخیل کنیم. این می‌تواند برای فدراسیون، فراغت را به همراه داشته باشد و باشگاه‌ها موانع را از مقابل خود بردارند. یعنی اتحادیه مدیران به اتحادیه باشگاه‌ها تبدیل و مسابقات لیگ در دل این اتحادیه‌ها دیده شود.

وی با بیان اینکه این اتفاق از فردا یا سال آینده رخ نمی‌دهد، تصریح کرد: ما ۱۸ تیم ملی در رده‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی داریم که اگر خود باشگاه‌ها سهامدار شوند، می‌توانیم تیم‌های ملی و توسعه فوتبال را بیشتر پوشش بدهیم و استان‌ها را پُربارتر کنیم. این موضوع باعث می‌شود بتوانیم مطابق زمینه‌ای که در اساسنامه برای فدراسیون فوتبال تعریف شده، گسترش فوتبال در کشور را به‌صورت یک پایش اساسی در کشور نمایش دهیم.

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه بیان کرد: این مسئله به فدراسیون فوتبال، فراغ بال می‌دهد تا به کار توسعه زیرساختی خود بپردازد و اتحادیه‌ها و باشگاه‌ها، برگزارکننده و تصمیم‌گیرنده می‌شوند. البته نظارت فدراسیون فوتبال از آنها برداشته نمی‌شود. فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی می‌کند و گزارش می‌دهد. در این شرایط، بسیاری از مشکلات باشگاه‌ها در بحث تعیین وضعیت قراردادهای بازیکنان، انضباطی، استیناف و کمیته اخلاق در اتحادیه‌ها حل می‌شود.

ماجدی در مورد بحث‌های مطرح شده در نشست هیئت‌رئیسه خاطرنشان کرد: صحبت‌های بسیار خوبی در جلسه مطرح شد. به شخصه از استعفای نبی شوکه شدم و زمانی که فرد جدیدی می‌آید، زمان می‌برد تا سیستم را بشناسد. قنبرزاده سال‌ها در فوتبال بوده و در سازمان لیگ فعالیت کرده است. او سریع‌تر می‌تواند با شرایط مطابقت یابد و برای او آرزوی توفیق می‌کنیم.

وی در پایان گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و یکدل و با یک رأی، در مقابل کسانی بایستیم که می‌خواهند به کشور و تیم‌های ملی ما ضربه بزنند. مهم‌ترین اصل کار این بود که میزبانی مقدماتی جام جهانی را در کشورمان داشته باشیم و مهم‌ترین مسئله، صعود از این گروه است. هیئت‌رئیسه پس از آن، برنامه‌های جدید را مصوب و ابلاغ می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.