باشگاه تراکتور پس از ناکامی در جذب چند بازیکن داخلی، به دنبال عقد قرارداد با سه بازیکن ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی است.

باشگاه تراکتور پس از ناکامی در جذب چند بازیکن داخلی، به دنبال عقد قرارداد با سه بازیکن ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز علیرغم تمام وعده‌های مدیران این باشگاه برای نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل، هنوز نتوانسته است فعالیت خاصی در این پنجره داشته باشد و تنها خرید سرخپوشان تبریزی پیمان بابایی بوده است.

تراکتوری‌ها که به شدت به دنبال تقویت تیم‌شان در پست‌های مدافع، هافبک و مهاجم بوده‌اند، پس از ناکامی در مذاکره با چند بازیکن در داخل ایران، سراغ لژیونرهای ایرانی شاغل در کشورهای دیگر رفته‌اند و حتی توافقات اولیه نیز با این بازیکنان انجام شده است.

خالد شفیعی، سامان نریمان جهان و پیمان کشاورز سه بازیکنی هستند که در گذشته سابقه بازی در تیم تراکتور را دارند و دوباره مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گرفته‌اند. از همین رو قرار است نریمان جهان و کشاورز که در لیگ آذربایجان و خالد شفیعی که در لیگ بنگلادش فعالیت دارند، رضایت‌نامه‌های خود را دریافت و سپس به جمع تراکتوری‌ها اضافه شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )