آخرین وضعیت مذاکره باشگاه استقلال برای جذب امین قاسمی‌نژاد، هافبک - مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مشخص شد.

آخرین وضعیت مذاکره باشگاه استقلال برای جذب امین قاسمی‌نژاد، هافبک - مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مشخص شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال تنها سعید مهری، هافبک تراکتور تبریز را جذب کرده است. این باشگاه اعتقاد دارد که بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف در استقلال حضور دارند و خیلی نباید در نقل‌وانتقالات دنبال تغییرات باشند. فرهاد مجیدی نیز پس از پذیرفتن هدایت استقلال روی این مسئله تأکید کرد و گفته تنها بازیکنی که نیاز دارد، امین قاسمی‌نژاد، هافبک - مهاجم شهر خودرو مشهد است.

مذاکرات استقلال با قاسمی‌نژاد با توجه به ابراز تمایل این بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال خوب پیش‌ می‌رفت، اما باشگاه شهر خودرو مبلغ رضایت‌نامه را افزایش داد. در این بین، باشگاه گل‌گهر سیرجان که خواهان قاسمی‌نژاد است، پیشنهاد بهتری به مهاجم شهر خودرو داده است.

مدیران استقلال با توجه به وضعیت مالی و همچنین درگیر بودن بابت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات به قاسمی‌نژاد اعلام کرده‌اند که پیشنهاد مالی خود را هم برای گرفتن رضایت‌نامه و هم برای جذب خودش ارائه کرده و او باید تصمیم بگیرد که پیراهن استقلال را برتن کند یا دنبال پیشنهادات دیگری باشد. مسئولان استقلال امیدوار هستند با همین شرایطی که اعلام کرده‌اند بتوانند قاسمی‌نژاد را با تعامل با باشگاه شهر خودرو، به استقلال بیاورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.