سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز بازی مقابل فجر در شیراز را خوب و وضعیت زمین را نه چندان مطلوب ارزیابی کرد.

اصغر مازیار عصر دوشنبه ۱۸ بعد از تساوی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن بودند. البته در اوایل بازی، بچه های ما شاید به خاطر اینکه با شرایط زمین خیلی آشنا نبودند، کمی مشکل داشتند اما در ادامه توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

مازیار افزود: نیمه دوم متعلق به مربیان است. صحبت های آقای کلانتری در تیم فجر و همچنین تدابیری که ما برای استراتژی تیم در نیمه دوم در نظر گرفتیم، باعث شد تا شرایط بازی کمی تغییر کند اما در نهایت فکر می کنم بچه های ما نتیجه خیلی خوبی را در این زمین کسب کردند.

وی در خصوص تیم فجر نیز گفت: فجر تیم بسیار خوبیست که همواره جزو تیم های بالای جدول است. من امیدوارم که هر دو تیم بتوانند در نیم فصل دوم بازی های به مراتب بهتری را به نمایش بگذارند.

مازیار از کیفیت زمین چمن ورزشگاه هم انتقاد و اضافه کرد: واقعا تعجب می کنم. ورزشگاهی که با استانداردهای جهانی ساخته شده، چرا چنین چمن بی کیفیتی دارد؟ ای کاش مسئولان کمی هم به شرایط زمین برسند.

سرمربی گل‌ریحان البرز گفت: حیف است استانی مثل فارس و شهری مثل شیراز که می تواند با داشتن چنین استادیومی میزبان مسابقات آسیایی و جهانی باشد، یک زمین چمن خوب نداشته باشد تا تیم ها بتوانند عملکرد بهتری را برای علاقمندان به نمایش بگذارند. من شاهد بودم که بازیکنان هر دو تیم نسبت به وضعیت زمین معترض بودند و حق هم با آنها بود.

به گزارش ایسنا، تیم گل ریحان البرز با تساوی مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز، ۱۴ امتیازی شد و در پایان نیم فصل نخست، در رتبه هفدهم جدول هجده تیمی رقابت ها باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.