بعد از داوید آلابا دیگر بازیکن بایرن مونیخ پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش را نپذیرفته است.

بعد از داوید آلابا دیگر بازیکن بایرن مونیخ پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش را نپذیرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که کینگسلی کومان بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهاد این باشگاه برای عقد قراردادی جدید را نپذیرفته است.

پیش از این داوید آلابا مدافع میانی اتریشی بایرن مونیخ به دلیل عدم رضایت از پیشنهاد مالی ارائه شده از سوی تیم آلمانی حاضر به تمدید قراردادش نشده بود و اکنون ظاهراً کومان هم به همین دلیل حاضر نشده قراردادش را با باواریایی‌ها تمدید کند.

بایرن مونیخ به بازیکن سابق یوونتوس حقوق ۱۲ میلیون در سال پیشنهاد کرده است اما گویا او این رقم را با توجه به جایگاهش در تیم و خدماتی که به باواریایی‌ها ارائه کرده است پایین می‌داند.

از آنجایی که بایرن مونیخی‌ها در مورد مذاکرات‌شان با آلابا نشان دادند اهل انعطاف نشان دادن برای به دست آوردن رضایت بازیکنان نیستند، جدایی کومان در صورت صحت داشتن ادعای کیکر چندان دور از تصور نخواهد بود. کیکر حتی نوشته است که این احتمال آنقدر هست که منچستریونایتدی‌ها برای جذب بال فرانسوی دست به کار شده‌اند. آنها تابستان سال ۲۰۲۰ نیز خواهان جذب او بودند و در کریسمس هم بار دیگر برای خریدنش ابراز تمایل کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.