عضو هیئت رئیسه فدراسیون گفت: درباره کمیته‌ها تصمیم‌‌گیری نشده و در سازمان لیگ هم بهاروند تا پایان فصل جاری مسئولیت را برعهده حواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون گفت: درباره کمیته‌ها تصمیم‌‌گیری نشده و در سازمان لیگ هم بهاروند تا پایان فصل جاری مسئولیت را برعهده حواهد داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی پس از پایان اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز بیشتر تودیع و معارفه بود. درباره برنامه کلی و کلانی که ریاست جدید فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود هم گفت‌و‌گو شد. بحث دبیرکل فدراسیون هم مطرح شد و با استناد به قانون رئیس فدراسیون قنبرزاده را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی منصوب کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حیدری به‌عنوان رئیس کمیته استان‌ها و بهاروند به‌عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شده‌اند، گفت: در این مورد قرار است دوباره بحث شود. درباره کمیته‌ها تصمیم‌‌گیری نشده و در مورد سازمان لیگ هم بهاروند در این سمت مستقر هستند و تا پایان فصل جاری هم این موضوع ادامه دارد. این موضوع قرار است در جلسه آینده هم بررسی شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چه زمانی درباره کمیته‌های فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد، عنوان کرد: عجله‌ای دراین زمینه وجود ندارد و کار به شکل کارشناسی پیش می‌رود. الآن هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد.

اصولی که به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی نیز دارد درباره آخرین وضعیت شهر خودرو گفت: براساس تصمیمی که در شورای تأمین استان گرفته شده، کمیته‌ای تشکیل شده و در آن کمیته تأمین منابع و هزینه‌ها باشگاه انجام می‌شود. هیئت فوتبال هم امور اجرایی را انجام می‌دهد. زمانی هم تعیین شده که اگر مالک باشگاه (حمیداوی) می‌خواهد تیمداری کند باید تمام هزینه‌ها را بدهد و تمام هزینه‌هایی که استان انجام داده را باید پس بدهد. این هزینه‌ها جزو بدهی در نظر گرفته می‌شود در غیر اینصورت شرایطی مهیا می‌شود تا مالک جدیدی باشگاه را در اختیار بگیرد.

وی در واکنش به این پرسش که شنیده می‌شود باشگاه شهر خودرو حدود ۴۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است، گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در واکنش به این موضوع که بخشی از هزینه‌های شهر خودرو توسط مهدی رحمتی انجام می‌شود، تصریح کرد: مجموعه استان کمک می‌کند. رحمتی هم کمک می‌کند اما در مجموع کمیته‌ای از استان با توجه به منابعی که در اختیار دارد، به خاطر مردم هزینه‌ها را انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.