رئیس پیشین کمیته داوران و عضث اسبق هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دلیل اینکه چرا برای انتخابات فدراسیون فوتبال، احراز صلاحیت نشد را نمی‌داند.

رئیس پیشین کمیته داوران و عضث اسبق هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دلیل اینکه چرا برای انتخابات فدراسیون فوتبال، احراز صلاحیت نشد را نمی‌داند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فریدون اصفهانیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید فدراسیون فوتبال درباره آخرین روز کاری‌اش، اظهار داشت: اینطور نیست، ما در فوتبال بودیم و فوتبالی هستیم و در فوتبال خواهیم بود. به هرحال هیئت رئیسه جدید انتخاب شده است و به اعضای جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم که موفق باشند. جایی که نیاز باشد برای خدمت به فوتبال ایران حتما کمک خواهیم کرد و هیچ مشکل خاصی هم نیست.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس، تصریح کرد: این موضوع را بهتر است کسانی که پیگیرند ... (جمله نیمه تمام می‌ماند) اما من می‌دانم که وکیل گرفتند و پرونده در CAS در حال بررسی است.

اصفهانیان در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد ویلموتس را او به صورت دستوری امضا کرده است، گفت: بار‌ها گفتم امضای ما برای این بود که بگوییم ما این قرارداد را رویت کردیم.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، درباره اینکه در این مدت از چه کسی گلایه مند بوده، اشاره کرد: از کسی ناراحت نیستم و گلایه‌ای نیست. به ما گفتند احراز صلاحیت نشدید ولی در آخر متوجه نشدیم که چرا احراز صلاحیت نشدیم ولی مشکلی نداریم چون ما در فوتبال بودیم و تا جایی که از ما انتظار هست باید کمک کنیم.

وی درباره وضعیت کمیته داوران نیز تصریح کرد: تاکنون صحبتی در این باره نشده است. مدیران جدید باید جلسه بگذارند و تعیین تکلیف کنند. با توجه به آیین‌نامه فقط یکی از اعضای هیئت رئیسه می‌تواند ریاست کمیته داوران را برعهده داشته باشد و فقط آقای افشاریان با توجه به اینکه چندین سال داور بین‌المللی بوده می‌تواند کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی کمیته‌های فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف می شوند، خاطرنشان کرد: این موضوع مربوط به مدیران جدید است اما هرچه زودتر این اتفاق رخ بدهد بهتر است.

اصفهانیان درباره اینکه اگر به گذشته برگردید به عنوان عضو هیئت رئیسه جلوی کدام اقدام آقای تاج را می‌گیرد، ابراز داشت: ما همه همکاری را با آقای تاج داشته‌ایم. یکی از مهمترین اقدامات اساسنامه اصلاح اساسنامه فدراسیون بود که انجام شد. وی درخصوص اینکه گفته شد اعضای هیئت رئیسه قبلی برای پرونده ویلموتس به قوه قضائیه فراخوانده شدند، عنوان کرد: چنین چیزی نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.