مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با حضور در نشست خبری پیش از بازی با یوونتوس گفت: مقابل یوونتوس فقط پیروزی می‌خواهیم و گلزنی من اهمیت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ فردا سه شنبه در ایتالیا به مصاف تیم یوونتوس می‌رود.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو که در بازی رفت دو تیم موفق شد گل نخست پورتو را به ثمر برساند، امروز به همراه «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو به نشست خبری رفت.

طارمی که یکی از امیدهای اصلی پورتو در بازی برگشت هم هست، گفت: این یک بازی عالی خواهد بود زیرا هر دو تیم بزرگ و عالی هستند. مهم این است که ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم. بهترین تلاشمان را در بازی انجام می‌دهیم.

مهاجم ایرانی پورتو درباره تقویم فشرده این تیم و بازی‌های متوالی تاکید کرد: برای تیم بزرگی مثل ما این شرایط طبیعی است. ما انگیزه داریم و پورتو مهمترین چیز است.

طارمی در ادامه در خصوص استراتژی پورتو در این مسابقه گفت: ما می‌خواهیم برنده شویم و به تساوی و باخت فکر نمی‌کنیم. اگر به آن فکر کنیم، بازنده خواهیم بود. ما استراتژی خوبی تعریف کردیم و هر کاری برای برد انجام می‌دهیم.

مهاجم ایرانی پورتو درباره گلزنی در بازی برگشت هم گفت: اگر پورتو پیروز شود، چه من گل بزنم و چه گل نزنم خوشحال خواهم بود. من بهترین تلاشم را انجام می‌دهم حتی اگر گلزنی نکنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )