یک عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال، بدهکاری این فدراسیون به ویلموتس و همین‌طور مشکلات استقلال و پرسپولیس را به پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی از سوی صداوسیما مرتبط می‌داند.

به گزارش ایسنا، محمود اسلامیان، عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حضور در مراسم تودیع اعضای قبلی و معارفه اعضای جدید هیات رییسه گفت: همه کسانی که در هیات رییسه حضور دارند، فوتبالی هستند و جزو باشگاه یا نهادی فوتبالی بوده‌اند. این‌طور نیست که یک تیم برود و تیم دیگر بیاید. امیدواریم بهتر از گذشته کار کنند.

او درباره آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس که با اعتراض فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش در حال رسیدگی است، گفت: واقعیت این بود طبق چیزی که فیفا گزارش کرده، فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانسته دستمزد او را پرداخت کند. اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی را که طبق برآورد فیفا و AFC حدود ۱۵۰ میلیون دلار است، پرداخت می‌کرد، این مشکلات وجود نداشت.

این عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: مشکلاتی که فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با آن دست به گریبان هستند، عمدتاً به خاطر این است که نمی‌توانند درآمد اصلی را وصول کنند.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی اهمالی صورت گرفته است؟ اظهار کرد: هیچ اهمالی صورت نگرفت. در نامه فیفا هم چنین چیزی وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.