سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید اولویت نخست این فدراسیون صعود تیم ملی به جام جهانی است که دغدغه اصلی مردم است.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده پس از انتخاب به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: همه فوتبالی‌ها باید کمک کنند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. اولویت نخست ما صعود تیم ملی به جام جهانی است. از دولت تشکر می‌کنم و امیدوارم برای تحقق پروژه‌های ملی ما را حمایت کنند. باید کمک کنند تا اتفاقات خوبی برای ورزش محبوب مردم رقم بخورد و تیم ملی به جام‌جهانی برود.

او با اظهار بی‌اطلاعی از این که به عنوان دبیرکل معرفی شده یا سرپرست دبیرکلی، درباره برنامه‌هایش برای پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون فوتبال گفت: باید این موضوع را بررسی کنیم. من هنوز اطلاع دقیقی از میزان حقوق عقب افتاده کارکنان ندارم. اگر اظهارنظری کنم دقیق نیست. ابتدا باید دید منابع مالی را بررسی کنیم. اگر میزان بدهی هم داشته باشیم، پای کار خواهیم بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: اولویت‌های ما مسائلی است که هیات رییسه تدوین کرده و در برنامه‌های عزیزی خادم هم قرار داشت. در تمام مسوولیت‌هایم همیشه رعایت قانون، ضوابط و مقررات و هم‌چنین حرکت همگام با سیاست‌های مجموعه را در نظر داشتم. در فدراسیون فوتبال و در حوزه‌ای که مسوولیت دارم ریل‌گذاری می‌کنم تا بتوانیم تمام مسائل را شفاف جلو ببریم.

قنبرزاده با تاکید بر اصل شفافیت در مسائل مالی و اداری فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این فدراسیون برای تمام جامعه و بیش از ۸۰ میلیون ملت شریف ایران است. ما صرفاً امانتدار هستیم و وظیفه ما است که این امانت را خوب نگه داریم.

وی در واکنش به این که در دوره مدیریت او هم کشوی جادویی وجود خواهد داشت؟ گفت: بنای ما تعامل و دوستی است. از اول هم قول داده‌ام و تعهد می‌دهم که از تمام حاشیه‌ها دوری کنم. کشوی جادویی در کار نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )