مالک شهرخودرو برای واگذاری این باشگاه مبلغی نقدی را درخواست کرده و این در حالی است که مجموع بدهی‌های حمیداوی چند برابر درخواست مالی او است.

به گزارش ایسنا، طبق گفته‌های فتاحی مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، قرار است تا پایان وقت اداری امروز (دوشنبه) نامه موافقت فرهاد حمیداوی برای انتقال باشگاه شهرخودرو از بخش خصوصی به بخش دولتی امضا شود. در این بین به گوش می رسد مالک شهرخودرو که به دلیل بدهی‌های زیاد، سبب تخلیه شدن دفتر این باشگاه شده و سری به بازیکنان و کادر فنی فعلی تیمش هم نزده، درخواستی ۴۵ میلیاردی نقدی برای این واگذاری داشته است.

بدهی‌های حمیداوی نه تنها در بخش باشگاه‌داری، بلکه شامل دیگر تجارت او یعنی صنعت خودرو نیز می‌شود. ظاهرا مالک شهرخودرو بدهی کلانی درخصوص خودروهای پیش فروشش دارد. این در حالی است که او بدهی‌هایی را نیز در باشگاه شهرخودرو از خود به جا گذاشته است که شامل قرارداد بازیکنان (حدود ۳۰ میلیارد)، بدهی‌های فصل گذشته تیم (حدود ۶ میلیارد) و پرونده یک بازیکن خارجی (حدود ۱۰ میلیارد است). این هزینه‌های حساب شده، فارغ از هزینه‌های رفت ‌و آمد و اسکان شهرخودرویی‌ها در طول بازی‌های این فصل است که مبلغ آن چیزی حدود ۳ یا ۴ میلیارد تومان می‌شود.

بدهکاری مالک شهرخودرو از فضای فوتبال و مشکلات باشگاه مشهدی زمانی عیان‌تر می‌شود که این تیم حتی ۲۰ میلیون برای گرفتن جواب تست کرونای بازیکنانش را هم نداشت و مهدی رحمتی، سرمربی تیم مجبور شد با هزینه شخصی این کار را بکند. همچنین چند بازی هم این باشگاه را به ورزشگاه خانگی اش یعنی استادیوم امام رضا(ع) به دلیل بدهی به این ورزشگاه راه ندادند و باز هم پیگیری‌های رحمتی و مسئولین استانی سبب شد تا شهرخودرو بتواند از حریف لیگ برتری اش میزبانی کند.

با این وجود، معلوم نیست مالک شهرخودرو چگونه برای واگذاری باشگاه درخواست میلیاردی از اداره کل وزارت ورزش و جوانان داشته است. البته به نظر می‌رسد واگذاری باشگاه بهترین راه برای مالکی است که به خاطر بدهی، مدت‌ها است در رسانه ها دیده نشده است. آخرین بار او به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال رفت تا به عنوان نماینده باشگاهش، رای‌هایی را داخل صندوق بیندازد.

باید دید سرانجام این کشمکش مسئولان استانی خراسان و مالک بدهکار شهرخودرو چه خواهد شد و سرانجام این باشگاه مشهدی با موفقیت دوباره به بخش دولتی بازمی‌گردد یا خیر؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.