عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم اعضای پیشین هیئت رئیسه فدراسیون در کنار ما باشند تا از تجربیات آنها استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم اعضای پیشین هیئت رئیسه فدراسیون در کنار ما باشند تا از تجربیات آنها استفاده کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی پس از برگزاری جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خوشحال هستیم از اینکه اعضای پیشین هیئت رئیسه کسانی نیستند که پشت سر فدراسیون صحبت کنند. مطمئن هستیم هرجایی که به بن بست بخوریم آنها تجربیاتشان را در اختیار ما خواهند گذاشت و به امید آن روز که در کنار هم باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه تصمیماتی که در جلسه امروز گرفته شد؟ گفت: متاسفانه روز گذشته روی خروجی خبرگزاری‌ها خبر کناره‌گیری آقای نبی از سمت‌شان آمد و همه ما شوکه شدیم. نبی علاقمند بود که استعفا دهد. باید از او تشکر کنیم چرا که خیلی زحمت کشید، هم در بخش اساسنامه و هم در برقراری آرامش در فدراسیون. به آقای قنبرزاده تبریک می‌گویم، کار بسیار خطیری را قبول کردند. یکی از مهمترین کارهایی که امروز انجام شد بدرقه اعضای پیشین هیئت رئیسه بود که از آنها قول گرفتیم در کنار ما باشند. درست است که فدراسیون جدید از اعضای جدید و جوان تشکیل شده ولی با جوانی به تنهایی نمی‌توانیم کار کنیم و به پیشکسوتان مانند اعضای پیشین هیئت رئیسه نیاز داریم تا در کنار ما باشند و مسیر آنها را ادامه دهیم نه اینکه راه را خراب کنیم و به قول فوتبالی‌ها از روی آنها رد شویم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پست جدید قنبرزاده خاطرنشان کرد: آقای قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که کمیته های فدراسیون تعیین تکلیف شدند؟ تصریح کرد: به این بحث‌ها نرسیدیم و فقط سرپرست دبیرکلی فدراسیون معرفی شد. من هم فعلا به عنوان عضو هیئت رئیسه حضور دارم و هنوز تکلیف کمیته‌های فدراسیون فوتبال مشخص نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.