باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس علاقه‌مند است.

باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس علاقه‌مند است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی خود برنامه دارد و به این منظور چند گزینه را زیر نظر دارد که یکی از آنها ماتیس دلیخت است. بر اساس ادعای سایت اسپانیایی «تودو فیچاخس»؛ مدیران این باشگاه انگلیسی در نظر دارند در پایان فصل جاری شانس خود را برای به خدمت گرفتن دلیخت امتحان کنند.

بر اساس این گزارش؛ باشگاه یوونتوس هم به مانند خیلی از باشگاه‌های بزرگ دیگر در نتیجه شیوع ویروس کرونا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، از این‌رو ممکن است در تابستان آینده با جدایی مدافع هلندی خود موافقت کنند. منچستریونایتد می‌تواند با قرارداد قرضی یکساله با قابلیت خرید در سال ۲۰۲۰، دلیخت ۲۱ ساله را به خدمت بگیرد.

ماتیس دلیخت تابستان ۲۰۱۹ با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و بارسلونا داشت، در نهایت با قراردادی پنج ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو به علاوه ۱۰.۵ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده از آژاکس به راه‌راه پوشان تورین پیوست.

او که تاکنون در ۶۰ بازی از رقابت‌های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفته و چهار گل نیز به ثمر رسانده، تاکنون یک قهرمانی در سری A را با یووه تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.