مدیرآکادمی باشگاه استقلال می‌گوید از خبر احتمال سرپرستی‌اش در تیم بزرگسالان این باشگاه ابراز بی اطلاعی کرد.

ناصر فریادشیران مدیرآکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گمانه‌زنی رسانه‌ها در خصوص اینکه او یکی از گزینه‌های سرپرستی تیم استقلال است، گفت: من اطلاعی ندارم. من هم در شبکه‌های مجازی این خبر را دیدم. برای من باعث افتخار است که به عنوان سرپرست به استقلال خدمت کنم. هر زمانی که آقای مددی و هیات مدیره امر کنند، من می‌توانم در این زمینه نیز به استقلال خدمت کنم. من سرباز استقلال هستم و علاقه داریم این تیم در همه رده‌ها موفق باشد. من الان مسئولیت آکادمی باشگاه استقلال را دارم. ما در اینجا با حمایت‌های آقای مددی و همکاران کارهای خوبی انجام دادیم. ما می‌خواهیم یک آکادمی درست کنیم که نمونه شود.

او درباره برنامه‌هایی که در آکادمی در پیش است، اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال، ۴ رده پایه ما توانستند پرسپولیس را شکست دهند. این هم نتیجه تلاش کادر فنی و بازیکنان است. من باید از سرمربی‌های رده پایه تشکر کنم که توانستند این اتفاق را رقم زنند. تلاش ما این است بازیکنان با اخلاق و با استعداد جذب کنیم. از افرادی مثل آقای مراغه‌چیان، حسن روشن و اصغر حاجیلو تشکر می‌کنم که در گذشته زحمات زیادی کشیدند.

فریادشیران افزود: از وقتی که ما آمدیم، سعی کردیم زیرساخت باشگاه، که تیم‌های پایه است را پرورش دهیم تا استقلال از بازیکنان خارجی و دیگر بازیکنان وابسته نباشد. با آمدن آقای مجیدی و ارتباطی که من با ایشان دارم، می‌توانیم بازیکنان خوبی به تیم انتقال دهیم. برای اولین بار ما در آکادمی، قرار است یک کلاس زبان تشکیل دهیم و بازیکنان رده پایه و مدرسه فوتبال ما زبان انگلیسی فوتبالی را یاد بگیرند و یکی دیگر از کارهای خوب ما، بحث پیکر سنجی بود که برای اولین بار انجام شده است. ما از بازیکنان مدرسه فوتبال این پیکرسنجی را انجام دادیم و در رده‌های دیگر این مساله انجام می‌شود.

او در ادامه در واکنش به اظهارات سعید مراغه‌چیان، مدیر سابق آکادمی استقلال در خصوص کم‌لطفی‌هایی در آکادمی به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: من در باشگاه نفت تهران هم مربی بودم و هم سرمربی بودم و در مقاطعی به خاطر اینکه از فوتبال تهران حمایت کنم، از انتقال فوتبال نفت تهران به شهرستان جلوگیری کردم. تغییرات همه جا وجود دارد. آقای فکری و کادرشان قبلا در استقلال بودند و ما هم برای خدمت آمدیم. من نمی‌دانم ناراحتی ایشان به خاطر چیست اما از زمانی که بنده آمدم، تغییرات زیادی در آکادمی ایجاد شده است. آقای مددی به بنده یک فرمان ۸ ماده‌ای برای آکادمی دادند و من آن را بند به بند دارم انجام می‌دهم. اصلی‌ترین مساله آکادمی، سالم‌سازی تیم‌های پایه است. بعد از آن مسائل اخلاقی و فنی است. اولویت آخر من بحث نتیجه است. من پافشاری روی نتیجه ندارم.

مدیرآکادمی استقلال تاکید کرد: ما روی مسائل جزئی بازیکنان نیز کار می‌کنیم و قبل از حضور من، یک لوگوی استقلال در آکادمی وجود نداشت و الان هر کجا که بیایید، لوگوی استقلال وجود دارد. ورزشگاه امام رضا نمازخانه نداشت. الان هم در حال درست کردن اتاق مربیان و یک استقرارگاه خوب برای بازیکنان هستیم. برای بازیکنان شهرستانی نیز مکانی جدیدی تعبیه کرده‌ایم. برای هر بازیکن ما حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم. من بازیکن شهرستانی سکونشین نمی‌خواهم. بازیکنی که در استقلال می‌آید، باید در رده‌های پایه تیم ملی باشند. من از وقتی به آکادمی آمدم، با ۱۵ بازیکن قرارداد حرفه‌ای ۵ ساله امضا کردیم و این کار را با رده‌های دیگر انجام خواهیم داد تا دست دلال‌ها را کوتاه کنیم.

او در پایان گفت: ما یک کمیته حقوقی و یک کمیته پزشکی قرار است در آکادمی راه بیندازیم. همچنین برای پیشکسوت‌های باشگاه استقلال یک اتاق خوب مد نظر قرار داده‌ایم. امیدوارم همه کمک کنند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مربیان ما در آکادمی سابقه زیادی در خصوص کار کردن در رده‌های پایه دارند و با وجود یک تیم حرفه‌ای امیدوارم زیرساخت خوبی در باشگاه ایجاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.