سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود شکست تیمش مقابل منچستریونایتد از شاگردانش تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود شکست تیمش مقابل منچستریونایتد از شاگردانش تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب منچستریونایتد شدند و روند ۲۱ برد متوالی‌شان و ۲۸ بازی بدون شکست‌شان به پایان رسید، پس از این دیدار گفت: ما فوق‌العاده کار کردیم اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم، بنابراین باید به منچستریونایتد بابت این برد تبریک بگوییم اما ما در تلاش برای کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس هستیم.

وی افزود: ما برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد و نیاز به کسب ۶ یا ۷ پیروزی دیگر داریم و وقتی وارد ۱۰ بازی پایانی فصل می‌شوید، همه چیز خیلی کوتاه‌تر می‌شود. چیزی که حالا نیاز داریم این است که هر چه سریع‌تر ریکاوری کنیم. به بازیکنانم خواهم گفت که چقدر فوق‌العاده هستند چون ما در این بازی مقابل تیمی فوق‌العاده سرسخت که یک سال است در خارج از خانه شکست‌ناپذیر بوده تا آخرین لحظه جنگیدیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که تیمش با وجود این شکست همچنان با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد در صدر جدول رده‌بندی جای دارد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: داشتن چنین اختلافی در صدر جدول در دستان خود ما است، اما چیزی که حالا به آنها نیاز داریم، بازیکنان تازه نفس برای بازی چهارشنبه با ساوتهمپتون و تلاش برای کسب یک پیروزی دیگر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.