سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل منچسترسیتی ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل منچسترسیتی ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود منچسترسیتی را شکست دهد و ضمن بازگشت به رده دوم جدول، فاصله‌اش را هم با من‌سیتی صدرنشین به ۱۱ امتیاز کاهش داد، پس از این دیدار گفت: بازی شگفت‌انگیزی بود. با پنالتی که در دقیقه اول بازی نصیب ما شد و آن را گل کردیم، آهنگ بازی از همان شروع مشخص شد. پس از آن ما رویکرد مثبتی داشتیم. برای همه بازیکنانم به خصوص آنتونی مارسیال خیلی خوشحالم. آنتونی دوران سختی را پشت‌سر گذاشت و به نظر من او بهترین بازیکن زمین بود.

وی افزود: مارسیال در این بازی فوق‌العاده بود. او و لوک شاو پیش از این دیدار حضورشان در این بازی در هاله‌ای از ابهام بود، اما آنها به این بازی رسیدند و چه عملکردی را از تیم و به خصوص مارسیال و شاو دیدیم، بازیکنانی که درست در گرم کردن پیش از بازی به من گفتند که می‌توانند بازی کنند. از رویکرد بازیکنانم رضایت دارم چون در چنین بازی‌هایی شما دیگر به خودتان تعلق ندارید و متعلق به منچستریونایتد هستید و باید به زمین بروید و بهترین بازی‌تان را برای منچستریونایتد انجام دهید.

سرمربی نروژی منچستریونایتد ادامه داد: ما در ۱۰ یا ۱۵ دقیقه اول عالی بودیم و تیم برتر میدان بودیم و سعی کردیم با تحت‌فشار قرار دادن حریف کاری کنیم تا آنها مرتکب اشتباه شوند. همین باعث شد تا توپ را زیاد از آنها بگیریم اما با این وجود بین دو نیمه باید چیزهایی را اصلاح می‌کردیم، مثبت‌تر عمل می‌کردیم، به نتیجه نگاه نمی‌کردیم و به دنبال ارائه عملکرد خوبی در نیمه دوم برای کسب پیروزی بودیم.

سولسشایر در پایان درباره کورس قهرمانی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر بازی به بازی پیش می‌رویم، اما واقعیت این است که منچسترسیتی فاصله زیادی با ما دارد. فصل گذشته ما با لسترسیتی ۱۵ امتیاز اختلاف داشتیم (در نهایت این تیم را در جدول گرفتند)، اما این دو قضیه متفاوت از هم هستند. منچسترسیتی تیم بسیار خوبی است که حریف خود را همیشه تحت‌فشار زیادی می‌‌گذارد و شما متوجه می‌شوید که در تقابل با آنها، با یک تیم خیلی خیلی خوب بازی می‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.