سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از جاه‌طلبی شاگردانش برای کسب پیروزی مقابل دورتموند در بازی شب گذشته دو تیم تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از جاه‌طلبی شاگردانش برای کسب پیروزی مقابل دورتموند در بازی شب گذشته دو تیم تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگای آلمان موفق شدند در دِرکلاسیکر و در دیداری خانگی باخت بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند را با برتری ۴ بر ۲ عوض کنند و به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بازگردند، پس از این بازی گفت: من به نکات مثبت این بازی نگاه می‌کنم و اینکه چطور به بازی بازگشتیم.

وی افزود: پس از اینکه دو گل زودهنگام از دورتموند دریافت کردیم، خودمان را بالا کشیدیم و نسبت به آنها بازی فیزیکی‌تری را ارائه دادیم. پس از آن بود که تیم دوباره اعتماد به نفس خود را پیدا کرد. در ادامه تیم کیفیت خود را باور کرد. با به ثمر رساندن گل تساوی هم آرامش به جمع ما بازگشت و بر بازی تسلط پیدا کردیم.

فیک در پایان خاطرنشان کرد: روحیه و ذهینت تیم و جاه‌طلبی برای پیروزی در این دیدار چیزی است که باید پس از این بازی روی آن تأکید کنیم. در پایان ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. بازگشت پرشوری بود و باید از تیمم بابت ارائه چنین عملکردی تمجید ویژه‌ای کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.