سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: در دیدار با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توانیم اشتباه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در رقابت‌های سری آ ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم لاتزیو را شکست بدهد و خود را آماده بازی برگشت با پورتو پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا کند.

بازی رفت پورتو با یوونتوس در پرتغال با گل‌های مهدی طارمی و «موسی ماره‌گا» با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو تمام شد و حالا دوباره نگاه‌ها به تقابل دو تیم دوخته خواهد شد؛ دیداری که سه شنبه به میزبانی یوونتوس برگزار می‌شود.

«آندره پیرلو» سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی با لاتزیو، به سئوالاتی درباره دیدار با پورتو هم پاسخ داد. وی گفت: حالا من هم باید استراحت کنم چون بیشتر از بازیکنان خسته شده‌ام. راهی برای مقابله با پورتو در این مسابقه مهم پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: لیگ قهرمانان اروپا هدف بسیار مهمی برای ما است که نمی‌توانیم در آن اشتباه کنیم.

سرمربی یوونتوس درباره احتمال بازی دفاعی پورتو در بازی برگشت برای کنترل نتیجه، تاکید کرد: نمی دانم پورتو دفاعی بازی می‌کند یا نه ولی ما باید بازی را به آنها تحمیل کنیم زیرا باید برنده شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار یوونتوس با لاتزیو، «کریستیانو رونالدو» ستاره یوونتوس نیمکت نشین بود و از دقیقه ۶۹ وارد زمین شد. پیرلو درباره نیمکت نشین کردن رونالدو هم گفت: رونالدو هشت یا نه بازی متوالی انجام داده بود. در طول هفته با هم توافق کرده بودیم که روی نیمکت باشد. این موضوع برنامه ریزی شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.