سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل اوساسونا، تأکید کرد که تیمش برای کسب نتیجه‌ای خوب راهی پاریس خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل اوساسونا، تأکید کرد که تیمش برای کسب نتیجه‌ای خوب راهی پاریس خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود اوساسونا را شکست دادند، پس از این بازی در تمجید از هافبک اسپانیایی و جوان خود که گل دوم را به ثمر رساند، گفت: گل فوق‌العاده‌ای از جانب موریبا بود. هر وقت که او در ترکیب بارسا قرار می‌گیرد، چیزهایی به تیم اضافه می‌کند. موریبا کنترل خوبی روی توپ دارد و به لحاظ فیزیکی قدرتمند است. بابت اینکه قادر هستیم بازیکنان جوانی را به ترکیب تیم اضافه کنیم، واقعاً افتخار می‌کنیم. ما این کار را می‌کنیم چون آنها شایسته فرصت پیدا کردن برای بازی در تیم اصلی هستند. بازیکنانی همچون پدری، موریبا، ریکی پویگ، مینگسا و آرائوخو نشان داده‌اند که آینده روشنی در انتظارشان است. به عنوان مربی تیم، همیشه به بازیکنان جوان فرصت داده‌ام چون آنها آینده باشگاه هستند.

سرمربی بارسلونا که حالا شاگردانش در چهار بازی متوالی لالیگایی به پیروزی رسیده‌اند و اختلاف خود با اتلتیکومادرید صدرنشین که دو بازی کمتر انجام داده‌ را به دو امتیاز کاهش دادند، در ارزیابی این دیدار هم اظهار داشت: ما باید روند پیروزی‌های خود را در پیش بگیریم. این بهترین بازی‌ ما نبود، اما همه چیز خوب بود و شایسته این برد بودیم. بابت این برد هم خوشحالم. مهم حفظ این فرم و این روند پیروزی‌بخش بود. بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم در همین مسیر درست باقی بمانیم.

کومان که حالا باید تیمش خود را برای بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند و برای جبران شکست ۴ بر یک بازی رفت تلاش کند، در پایان خاطرنشان کرد: ما حالا نیاز به استراحت داریم و سپس باید خود را برای بازی با پاری‌سن‌ژرمن آماده کنیم. نمی‌خواهم بگویم که صعودمان به دور بعد غیرممکن است. ما برای کسب نتیجه‌ای خوب به پاریس می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.