مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در لیگ بیستم، حدود هشت تیم بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و پنج شش تیم هم بالای ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند که تیم صنعت نفت با این همه مشکلات مالی می خواهد با تیم های تا دندان مسلح رقابت کند که واقعا خیلی سخت است.

علی عیسی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، اظهارکرد: پس از چند روز پیگیری برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات و استفاده از بازیکنان جدید جذب شده، تقریبا ۳۰ دقیقه قبل از بازی با پرسپولیس پنجره باشگاه باز شد که جا دارد از آقای مختار نماینده آبادان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و طالقانی رییس هیات فوتبال استان که واقعا در این قضیه به ما بسیار کمک داشتند، تشکر ویژه ای داشته باشیم. اگر حمایت این دوستان نبود این پنجره باز نمی شد.

وی درباره خریدهای جدید این باشگاه و این که پورموسوی اعلام کرده خالدی و زهیوی رفاقتی با نفت قرارداد بسته اند نیز گفت: زهیوی و خالدی در گذشته بازیکنان شاخصی بودند و اکنون نیز بازیکنان خوب و شاخصی هستند که روی حساب و کتاب جذب شدند و در بازی با پرسپولیس نیز خوب کار کردند. فکر می کنم این دو فوتبالیست خوب خوزستانی در بازی های آینده نیز حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان دیگری هم به تیم اضافه خواهند شد؟ عنوان کرد: درصدد جذب بازیکن هستیم اما هنوز مشکل مالی باشگاه حل نشده است و در صورت حل شدن این مهم و این که بتوانیم به بازیکنان مان پرداختی داشته باشیم، هم روحیه بازیکنان مان بهتر می شود و هم یکی دو بازیکن جدید دیگر نیز احتمالا جذب می کنیم. پرداختی به بازیکنان انگیزه آن ها را بالا می برد و در نهایت این موضوع در روند کاری تیم تاثیر بسیاری خواهد داشت و به ما کمک می کند تا روند خوب نیم فصل اول را ادامه دهیم.

وی افزود: در لیگ بیستم، حدود هشت تیم بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و پنج شش تیم هم بالای ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته اند که تیم صنعت نفت با این همه مشکلات مالی می خواهد با تیم های تا دندان مسلح رقابت کند که واقعا خیلی سخت است. البته اگر مسئولان حمایت کنند تا پول مورد نیاز تا دیرتر از این نشده است به باشگاه تزریق شود، یقینا بازیکنان از نظر روحیه و توانمندی نیز تغییر خوبی خواهند داشت تا ان شاءالله بتوانیم دل مردم را در پایان لیگ شاد کنیم. در هر صورت ابزار کار، بازیکن است و اگر این بازیکن، روحیه نداشته باشد با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد. تاکید می کنم، الان زمان کمک و تامین بودجه برای پرقدرت ظاهر شدن در نیم فصل دوم است.

عیسی زاده درباره تساوی نفت مقابل پرسپولیس نیز عنوان کرد: ما می توانستیم به سه امتیاز هم برسیم. البته پرسپولیس تیم کمی نیست و در مجموع از عملکرد کادرفنی و بازیکنان نیز راضی هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )