مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است فولاد مقابل استقلال، جسارت و شهامت همیشگی را نداشت.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است فولاد مقابل استقلال، جسارت و شهامت همیشگی را نداشت. ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: مربیان جدید به تازگی هدایت تیم را برعهده گرفته‌اند و نمی‌توان درباره آنها قضاوت کرد. هر دو تیم به دنبال کسب امتیاز بودند، اما فولاد مانند گذشته نبود و جسارت و شهامت سابق را نداشت. استقلال به خوبی از تجربه خود استفاده کرد و با یک پنالتی به سه امتیاز رسید. این پیروزی باعث می‌شود استقلال در شرایط روحی خوبی قرار بگیرد و کادر فنی جدید باید عملکرد خود را بررسی کند.

«من تغییر خاصی در استقلال ندیدم و تیم با همان سیستم ۱-۳-۲-۴‌ و نیز ۱-۴-۱-۴ بازی می‌کرد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: غفوری و قایدی در سمت چپ و راست بودند و نادری و موسوی پشت آنها بازی می‌کردند. تغییر خاصی حاصل نشده بود و کار درست همین بود که روند کادر فنی قبلی برای این بازی ادامه یابد. من اعتقادی به این رفت و آمدها ندارم، اما این اتفاق به هر شکلی افتاد. مجیدی به مدت دو سال و نیم با استقلال قرارداد بست که این باعث می‌شود ثبات در مربیگری تیم باشد.

مربی پیشین استقلال با اشاره به تغییرات متوالی این تیم بیان کرد: بحث ما از ابتدا، مدیریت و انتخاب‌هایی بود که در چند سال اخیر باعث شد استقلال به این حال و روز بیفتد. در این سال‌ها منصوریان، شفر، استراماچونی، مجیدی و فکری مربیگری کردند که اصلاً برای استقلال خوب نیست. امیدوارم پایان این روند، خوش باشد. ما پیشکسوتان باتجربه‌ای داریم که روی نیمکت تیم‌های مختلف نشسته‌اند و می‌توانند به استقلال کمک کنند.

عالمی در واکنش به انتقادات مطرح شده مبنی بر پرسپولیسی بودن فراز کمالوند به تسنیم گفت: شواهدی وجود دارد که کمالوند چنین علاقه‌ای دارد، اما دنیای فوتبال کاملاً حرفه‌ای است و مربیان ممکن است تیم‌های خود را عوض کنند. باید ببینیم عملکرد کمالوند چگونه است و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود. او یک مربی باتجربه و کاربلد است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر کادر فنی استقلال تصمیم خوبی به شمار می‌رفت یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط فکری و کادر او از ابتدای فصل نابسامان بود. با این حال این تغییرات درست نیست و مدیریت، مربیان و بازیکنان باید ثبات داشته باشند. امسال که ثبات خوبی در بازیکنان داشتیم و بیشتر آنها را حفظ کردیم. در گذشته فصل‌هایی بوده است که استقلال ۱۷ بازیکن خود را عوض کرده و ثباتی در تیم وجود نداشته است. باید ببینیم شرایط تیم در زمینه‌های دیگر چگونه می‌شود.

مربی پیشین استقلال درباره ادامه کار آبی‌پوشان در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد و در دیدارهای شش امتیازی رو در رو باید با پرسپولیس و سپاهان بازی کند. کار استقلال از این به بعد سخت‌تر می‌شود و بازیکنان باید آماده شوند تا نتایج خوبی برای استقلال رقم بزنند. امیدوارم این تیم و این کادر فنی بتوانند قهرمانی را برای استقلال به ارمغان بیاورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.