بایرن مونیخ در شرایطی که در ۱۰ دقیقه نخست درکلاسیکر دو گل از دورتموند دریافت کرد، از سد این تیم گذشت و به صدر جدول بوندس‌لیگا بازگشت.

بایرن مونیخ در شرایطی که در ۱۰ دقیقه نخست درکلاسیکر دو گل از دورتموند دریافت کرد، از سد این تیم گذشت و به صدر جدول بوندس‌لیگا بازگشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بایرن مونیخ از ساعت ۲۱ امشب (شنبه - به وقت ایران)، در آخرین دیدار از هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگا و در ورزشگاه آلیانس آره‌نا، میزبان بوروسیا دورتموند بود و با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد.

ارلینگ هالند با گلزنی در دقایق ۲ و ۹ مسابقه، مونیخی‌ها را غافلگیر کرد تا زنبورها با ۲ گل از مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پیش بیفتند. بایرن در همین نیمه، هر دو گل خورده را جبران کرد و روبرت لواندوفسکی در دقایق ۲۶ و ۴۴ (از روی نقطه پنالتی)، دروازه دورتموند را گشود. این پایان کار نبود و لئون گورتزکا در دقیقه ۸۸ و لواندوفسکی در دقیقه ۹۰، گل‌های سوم و چهارم باواریایی‌ها را به ثمر رساند تا شاگردان هانس دیتر فلیک، پیروز دربی «درکلاسیکر» باشند.

بایرن مونیخ که به پنجمین پیروزی متوالی خود مقابل دورتموند دست یافت، با ۵۵ امتیاز به صدر جدول بوندس‌لیگا بازگشت. دورتموند هم با ۳۹ امتیاز در رتبه ششم جدول رقابت‌ها باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.