بازیکنان استقلال تهران پس از برد یک بر صفر این تیم مقابل فولادخوزستان درباره شروع کار دوباره فرهاد مجیدی در این تیم ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز شنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.

سیاوش یزدانی: نمی‌خواهم درباره برخی مسائل صحبت کنم!

سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان پایتخت درباره برد سه امتیازی این تیم با سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: با تیم خیلی خوب فولاد که مربی و بازیکنان خوبی دارند بازی کردیم که بازی مهمی را بردیم. امیدوارم بتوانیم به صدر جدول برگردیم.

او ادامه داد: درصد پرداختی امسال خوب است و باشگاه در روند خوبی قرار گرفته است. اتفاقات خوبی در حال انجام است. من چهار هفته فقط نبودم و در بقیه بازی‌ها مسائلی بود که نتوانستم بازی کنم و الان هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

آرش رضاوند: امیدوارم با آقای مجیدی نتایج خوب بگیریم

هافبک استقلال تهران درباره تاثیر حضور فرهاد مجیدی گفت: از کادر فنی قبل ابتدا تشکر می‌کنم. همه جای دنیا همینطور است که وقتی کادر فنی جدید می‌آید روند تیم هم تغییر می‌کند. پارسال هم با آقای مجیدی سال خوبی داشتم و امسال هم امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

آرش رضاوند افزود: پارسال حواشی داشتیم و ما را این موضوع اذیت کرد. امسال امیدوارم با آمدن آقای مجیدی نتایج بهتری بگیریم.

مهدی قائدی: مشکلم با استقلال هنوز حل نشده است

مهدی قائدی نیز با اشاره برد یک بر صفر استقلال مقابل فولاد گفت: مهم این است بردیم و خوشحالم دل هواداران استقلال را شاد کردیم. مهم موفقیت استقلال است. امسال یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است که برای آن بجنگیم.

مهاجم آبی پوشان پایتخت افزود: مشکل قراردادم هنوز حل نشده اما گفته‌اند حل می‌شود. فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )