فراز کمالوند، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که پست برای او در استقلال اهمیت ندارد و برای دوستی با فرهاد مجیدی و کمک به او آمده است.

فراز کمالوند، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که پست برای او در استقلال اهمیت ندارد و برای دوستی با فرهاد مجیدی و کمک به او آمده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد گفت: بازی خوب و سنگینی بود. تا دقیقه ۳۰ بازی فولاد از ما بهتر بود، اما پس از یک جابه جایی در خط هافبک کم کم به بازی تسلط پیدا کردیم و در نیمه دوم هم بازی در اختیار ما بود.

وی درباره اینکه آیا پست او در استقلال مربی است یا مدیر فنی خواهد بود، اظهار داشت: بحث مدیر فنی و این چیزها نیست. من و فرهاد با یکدیگر برادر و دوست هستیم. من آمده‌ام به او و تیم استقلال کمک کنم و هر کاری از دستم بر بیاید، انجام می‌دهم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی برسد، خاطرنشان کرد: اکنون به هیچ چیز فکر نمی‌کنم. من از امشب تمام فکرم بازی با پیکان در جام حذفی است و بعد از آن به بازی با ماشین‌سازی فکر می‌کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )