سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آلومینیوم تنها تیمی است که توانسته صدرنشین لیگ را شکست دهد و نشان داده که می‌تواند قابلیت‌های بالایی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آلومینیوم تنها تیمی است که توانسته صدرنشین لیگ را شکست دهد و نشان داده که می‌تواند قابلیت‌های بالایی داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی فردا، قطعاً بازی خیلی سختی است، چون آلومینیوم در اصفهان هم روز سختی برای ما رقم زد و برای شکست دادن این تیم خیلی تلاش کردیم. این تیم تنها تیمی است که توانسته صدرنشین لیگ را شکست دهد و نشان داده که می‌تواند قابلیت‌های بالایی داشته باشد. آلومینیوم تیم پنجم جدول است و تیم‌های پرسپولیس و تراکتور را بیرون از خانه شکست داده است. این تیم در بازی‌های اوایل فصل نتایجی را واگذار کرده است و این نشان می‌دهد روند روبه رشدی را طی می‌کند.

وی اضافه کرد: ما می‌دانیم اگر می‌خواهیم از بازی فردا امتیاز بگیریم باید خیلی تلاش کرده و با تمرکز بالایی کار کنیم. اگر اشتباه کنیم قطعاً تاوان سنگینی را پس خواهیم داد. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا خوب کار کنیم و از این تیم امتیاز بگیرم.

وی درباره غایبان تیمش در این بازی اشاره کرد: سروش رفیعی و کی‌روش استنلی را به دلیل محرومیت سه اخطاره و چهار اخطاره در اختیار نداریم. رسول نویدکیا را هم خیلی وقت است که به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. شایان مصلح نیز به دلیل مصدومیت در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت تیمش تصریح کرد: ما روندمان را ادامه می‌دهیم. در اوایل فصل کارمان خیلی سخت بود، ولی روز به روز وضعیت‌مان بهتر شده است. در فوتبال امروز ما بازی راحت و آسان نداریم و همه بازی‌ها سخت هستند. اینکه یک تیمی شرایط خوبی دارد در دنیای امروز رد شده است. هر تیمی که با تمرکز بالا نباشد، ممکن است بازی را از دست بدهد. ما راه‌مان را ادامه می‌دهیم و امیدوارم فردا با تمرکز بالا بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.