مربی تیم فوتبال شهر خودرو اعلام کرد، در روزهای آینده حضور فعالی در فصل نقل‌وانتقالات خواهند داشت.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو اعلام کرد، در روزهای آینده حضور فعالی در فصل نقل‌وانتقالات خواهند داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره دیدار فردای تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: تیم پیکان یک تیم خوب و با کادر فنی کاربلد است. ما شناخت کافی از این تیم داریم. پیکانی‌ها علاوه بر اینکه تاکتیک استفاده از اوت‌های بلند نادر محمدی را دارند، از تاکتیک‌های دیگری هم برای رسیدن به دروازه حریفان بهره می‌برند. ما راه‌های رسیدن به دروازه آنها را سعی کردیم مرور کنیم و برای آنها برنامه داریم.

وی ادامه داد: بازی فردا یک بازی شش امتیازی و سنگین برای هر دو تیم خواهد بود. ما هم سعی می‌کنیم که از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و ضمن ارائه یک بازی خوب و احترام به تیم پیکان به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود. شرایط این بازی را بازیکنان ما درک کردند و برای مسابقه فردا کاملاً آماده هستیم تا هواداران خودمان را بعد از بازی راضی ببینیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو افزود: با توجه به اینکه بازیکنانی را از دست دادیم، در ادامه فصل نقل‌وانتقالات باید بازیکنانی را به تیم‌مان اضافه کنیم و در روزهای آینده حضور فعالی در نقل‌وانتقالات خواهیم داشت و با توجه به نیازمان مجدداً وارد بازار نقل‌وانتقالات می‌شویم تا نفراتی را با توجه به شرایط تیم و اینکه در چه پست‌های نیاز داریم، به خدمت بگیریم. لیست بازیکنان موردنیاز‌مان را هم به باشگاه داده‌ایم.

فاضلی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا شرایط خوبی داریم. با توجه به اینکه فاصله بین دو بازی کم بود، تمرین چندانی نمی‌توانستیم انجام بدهیم، ولی با همین یکی دو جلسه توانستیم نکات لازم را به بازیکنان بگوییم. برای بازی فردا محروم نداریم فقط رضا یزداندوست را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی با اشاره به جدایی اکبر صادقی از شهر خودرو تصریح کرد: اکبر صادقی کاپیتان تیم ما بوده و سال‌ها زحمت کشیده است، اما به دلایلی که خودش تشخیص داد از تیم جدا شد. ما سعی کردیم با همین نفراتی که در اختیار داریم عدم حضور او را پوشش دهیم و در ادامه هم به دنبال نفراتی هستیم که برای جایگزینی صادقی به ما کمک خواهند کرد و حتماً در این زمینه فکر کرده و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.