محمدرضا کلائی شهردار مشهد با حضور در تمرین امروز تیم فوتبال شهر خودرو گفت: در کنار سایر نهاد‌های استانی از این تیم حمایت می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.

محمدرضا کلائی شهردار مشهد با حضور در تمرین امروز تیم فوتبال شهر خودرو گفت: در کنار سایر نهاد‌های استانی از این تیم حمایت می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو خراسان، تمرین امروز (جمعه) شاگردان سیدمهدی رحمتی در حالی در زمین شماره دو ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که محمدرضا کلائی شهردار مشهد میهمان ویژه این جلسه تمرینی بود.

کلائی که به همراه احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان و جواد وطنخواه سرپرست مدیرعاملی باشگاه به تمرین شهرخودرویی‌ها آمده بود، ضمن دیدار با سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم با دیگر اعضا کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز به گفت‌وگو پرداخت.

شهردار مشهد در جمع اعضای تیم شهر خودرو اظهار داشت: همه مدیران استانی حمایت خود را از این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انجام می‌دهند. طی چند روز گذشته نیز بارها آقای معتمدیان استاندار خراسان رضوی درباره حمایت از این تیم صحبت کردند و خودشان نیز در تمرین شما حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: هیئت فوتبال خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به شکل جدی موضوعات مربوط به انتقال باشگاه را پیگیر هستند و دیروز نیز با حضور این دوستان و نماینده دادستانی مشهد جلسه خوبی برای این موضوع برگزار شده است. ما نیز در کنار دادستانی، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان حضور خواهیم داشت و از این تیم حمایت می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.

کلائی افزود: تا اینجای لیگ نیز تیم علی‌رغم اینکه به دلیل مشکلات پیش آمده تمرکز کافی را نداشته است، اما نتایجش مورد قبول است و‌ باید از زحمات شما بازیکنان و تلاش‌های کادر فنی و‌ شخص رحمتی تشکر کنم. خوشحال هستیم که فردی توانمند و‌ مورد اعتمادی یعنی آقای وطنخواه نیز بالای سر تیم زحمت می‌کشد.

شهردار مشهد با اشاره به نگرانی‌های علاقه‌مندان به فوتبال در مشهد گفت: اعتقاد همه ما این است که تیم متعلق به مردم است و ما نیز با توجه به این دغدغه‌مندی مردم در کنارتان هستیم. ان‌شاءالله دربازی فردا مقابل پیکان نیز با تمام قدرت وارد زمین شوید تا با کسب نتیجه بتوانید دل هواداران و مردم را خوشحال کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.